1 Mayıs 2009 Cuma

Mayısın Biri

1 tane ömer üründül tadında yorum
● Tatil olurdu, olmazdı derken 1 Mayıs geldi. Tabi tatil olduğundan evdeyim bugün. Dışarsı zaten ana baba günüdür şimdi. Bi de bi yağmurlar, bilmemneler..

Taksim için falan sözde izin verilmiş ama, ben polisin rahat duracağını hiç sanmıyorum. Sonuçta o copları, gaz bombalarını, panzerleri kullanmazlarsa ne anlamı kalır, dimi? Bir de eylemci boyutu var işin tabi. Onlar da az değil, onların da kanı kaynıyor, rahat durmazlar. Bakalım ilk kim başlatıcak, nasıl kavgalar dönücek, ne olaylar çıkıcak.. Büyük derbiyi heyecanla bekliyoruz. Gerçi şimdi izlediğim kadarıyla pek bi olay da çıkmadı gibi ama.

● O diil de, bizim Blog Ödülleri sonuçlanmış. İlk olarak, ilk 3'te olmadığımı belirtmem gerek. Lâkin üçten sonrasını da göstermiyorlar. 

Katılırken "Sondan ikinci olurum" dediğim, oylar geldikçe ve ben bu oyları rakiplerle karşılaştırdıkça, "Ulan şaka maka, üçüncü bitircem heralde ehe" diye düşündüğüm bi yarışma oldu. Sonuç olarak sondan da, baştan da üçüncü olamadık. Kısmet. Oy veren, hatta canını dişine takıp verdiren herkese, özellikle Zümüş'e teşekkürler, selam olsun hepinize. Bürsürü okuyucu elde ettim. 

"Mühim olan katılmaktı." Ayrıca bu söz de elimde patladı.. Hayır bi de, "sandıklar çalınmış, database'e veri girilmemiş" diyesim de geliyor da, boşvereyim hadi.
(çünkü bkz: "bö! takımı olarak bizler, herşeye rağmen, geçersiz oylar konusunda tahminizin ötesinde gayret göstererek çalıştık, ve sıralamayı manipüle eden tüm oyları çöp kutusuna attık.")

● İnsanlar gün geçtikçe Avea'ya kayıyor. 5 yıldır durum böyle. Daha ben bir kere avea'dan turkcell'e geçen insanevladı görmedim. Bir Turkcell'li olarak çok canım yanıyor, çok içim sızlıyor.

● Geçen ay şehirdışı yolculuklarım ve radyo derslerinden dönünce kafamın bir-iki milyon olması nedeniyle çok yazı yazamamışım. Mesela, sidebar'dan bakınız mart ayına, azgın kediler gibi 52 yazı yazmışım. Evet, Nisan'da ortalama biraz düşse de belki bu ay yine yardırırım 50 tane filan. Nasip, kısmet.

● O değil de, bu amma maneviyatçı, amma kaderci bi yazı oluyor haa. Neyse. Şurda ne yazıyosa o.

● Dün ntv'de gördüm, Mişel Obaama'yı "en güzel 100 kadın" listesine komuşlar. Oha artık. Yalakalığın dik âlâsı. Kesin bi Amerikan mecmuasıdır diye baktım, hakkaten de People çıktı. Ulan, Hillary bile daha güzeldi lan. Pis iktidar yanlısı mecmua. (barack'ı severiz o ayrı konu. welcome to prezidency)

● Aah Nokia.. Her şeye kadir Nokia.. Seviyorum seni ya. Aslandır Nokia. Diğer markaların daimi bir kullanıcı kitlesi yok, ama Nokia'mın var. Nokia'm benim. Şu fâni dünyada en sevdiğin ikinci marka nedir deseler, hakkaten de böyle deseler, Nokia derim. Birinciyi sorarlar sonra da. Onu söylemem.

● Nerde Nokia telefonunda Turkcell hattı olan birisi varsa, gidip tanışmak istiyorum. Sizler, yani bizler, adeta soyu tükenmekte olan fok balıkları gibiyiz. Fok balık mıdır, balıksa da soyu tükenmekte midir bilmiyorum. Allah belasını versin "endangered species" konusuna takan Odtü hazırlık tester'larının.

Mutlu 1 mayıslar, mutlu cumalar. Yeni ayımız da kutlu olsun, sıcaklıklar gelsin, yağmur altı aylığına gitsin. Amin.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. zümüş says:

    ne demek daçecim:) önemli olan katılmaktı diyorum:D bu vesileyle de sana yorum yazmaya başladım yeniden:D sen gönüllerin birincisisin hehe:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)