22 Mayıs 2009 Cuma

Hazırlık Bitmesindi

3 tane ömer üründül tadında yorum
"Yaşlandık ya" dedim. Gelişigüzel bi vuruştu, zira az önce liseye dair konu açılmıştı ve ben pek çok şeyi unuttuğumun farkına varmıştım. "Tabi olm" dedi, "Oranın aurası +5 yaş veriyo adama." Aura kısmının pek üzerinde duramadım çünki bir anda attığı geri pasın ne kadar ciddi ve gerçek olduğunu fark ettim. Evet, doğruydu. Okula başladığım günden beri bir ölü gibiydim. En azından bir kısmında. Bugünü mayıs değil de haziran 22 olarak kabul etsek, 1 yıldır ders yüzü görmemiştim. Demek ki ders olmayınca uyuşuyor insan, dedim kendime.

Bu büyük felsefî buluşumun üzerinden yarım dakika geçmedi ki, aklım bu kez seneye gitti. "Seneye ne bok yiycem lan?" diye sordum kendime. "Ne biliym ya bu sene iyiydi hafız." diye yanıtladım. O an hafız'ın ne kadar Sinan bir kelime olduğunu fark ettim...

O değil de hakkaten, hazırlık bi şekilde bitmese ya lan. Of. Çok üzülüyorum, anlıyor musun beni? Arkadaşlarım vizelere girip çıkarken, benim kıçıkırık bir midterm'e çalışmıyor olmam ne kadar haz vericiydi oysa. Onlar essay yazarken benim cause-effect paragrafı yazıyor olmam, onlar günde beş bin ila on bin saat arası ders görürken benim sadece 3 saat derse giriyor olmam. Bunlar güzel şeylerdi hafız, beni anlıyor musun?

Hazırlık bir ara uyuşuk, bir ara inişli çıkışlı geçti, geçiyor; ama bitmesindi lan. Hazırlık bitmesindi...

-insan bir hazırlığı bu kadar mı sever lan? kendime geleyim.-
-gece, bir ayrı duygusallık veriyor insana.-
-aura diye kelime sarf eden onur'a selam olsun.-

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. lö gazzetto dö lo onuğğ says:

    blogunu da kendni de bilmiyom ama..
    hitabetindeki keramet, kesmece karpuz kesip Blogger turuncusu çkmışcasına frapan bi adam bu..öyle işte..:DD

  2. z.. says:

    bitsin be dace sıkıldım ben valla ne bu böle yahu hoşlaşmadım pek:D

  3. o değil de prof nolcak hacı?ders çalışmak lazım biliyorsun değil mi?


    zira bizim sahip olduğumuz ortalamalar seviyesindeki bi adam profu geçemez.bunuda hatırlatmak iyi oldu bence....

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)