13 Mayıs 2009 Çarşamba

Nası Yendik Ama?

1 tane ömer üründül tadında yorum
İyi yendik, iyi. Hatta hangi araydı bilemiyorum, bi ara baktım, resmen şiir gibi top oynadık. Görgüsüzlük yapmak istemiyorum da, bi yerde de sevinmek istiyorum lan. Paylaşmak istiyorum. Ayşegül de olmasa, Sinan da olmasa, blog da olmasa, sevinemeyeceğim ressmen ya. Hani, içimde kalıcak güzelim coşku..

Bu kısacık yazıyı Yusuf Şimşek'e armağan ediyorum, nası olcaksa artık, zira bugün maçın Feridun Düzağaç'ıydı yine. Aslan o, kaplan. Fenerli arkadaşlara da bilimum yüzeysel espri yapacağım, okulda falan kaçın beni görünce.

Beşiktaş damarı tutmuş insan, Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. bi süre beşiktaşlıyım ben zaten....

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)