10 Mayıs 2009 Pazar

Çocuklar Gibi Şendik

0 tane ömer üründül tadında yorum
Selam gençler, naber? Sağolun, iyiyim ben de.
Bugün ne? Pazar. En son yazı? Salı. Aradaki günler? Bahar şenliği '09.
Evet gençler, şenlik menlik ayağına epey şenlendik, epey dağıttık, epey mepey bişeyler..
Şenlik dahilinde evden sabah çıkıp, geceyarısı gelip, küt diye kafayı koyup uyuduğumdan kelli, blog mlog tanımadım.
Kısmet.

Dandirik lise şenliklerinden sonra fantastiko bir üniversite şenliğine geçiş çok sert oldu. İyi de oldu. Radyo oldu, alkol oldu, Devrim oldu, Hayko oldu. Daha bi sürü şey oldu..

Yazacağım. Blog kafasına sahip olduğum ilk dakika yazacağım. Şu an biraz uzaklaşmışım tabi blog mlog işlerinden..

(fotoğraf için diren'e mi yoksa nesli'ye mi teşekkür ediym bilemedim. sonra nesli'yi zaten tanımadığımı fark edip, teşekkürü diren'e gönderiym dedim. gönderdim.)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)