24 Nisan 2009 Cuma

Körfez'den Önce

0 tane ömer üründül tadında yorum
- Resim tüm yazıdan alakasız. Ayrı bir madde gibi.

- Bir 23 Nisan'da da folklor oynayan, yerel kıyafetli çocuk görmeyim be arkadaş! Bi 23 Nisan'da be!.. Ulan tamam, ben de istiyorum milli değerlerimizi korumayı, ama bu kıyafetleri korumayalım lan.. Başka bişey giyip oynasınlar. Mesela ne biliym kolbastı oynasınlar, kafkas oyunu oynasınlar, halay çeksinler, zeybek oynasınlar. Ama bunları mümkünse yerel kıyafetle yapmasınlar ya. Üzülüyorum olum..

- Saçları aylar sonra tekrar 3'e vurdum. Ama biraz erken mi vurdum lan? Soğuk ya biraz.. Üşüyorum hafif hafif..

- Bugün aldığım bi haberle dışımdan olmasa da, içten içe çılgın attım. Bö!'de Kişisel'deki en taşaklı aday diskalifiye edilmiş lan. Kendisine geçmiş olsun ama, bence süper yani. Şansım giderek artıyor, heyecanlanıyorum.. (mühim olan katılmaktı zaten canım, ahaha)

- Hani Hollywood filmlerinde falan izleriz ya, banyoda diş fırçalama sahnesi vardır falan. İşte o sahnede çok temiz diş fırçalayan adamlar, kadınlar gördüm hep. Gördükçe de özendim. Böylee, etrafa sıçratmadan, macun köpüğü göstermeden filan.. İzlerken kendi diş fırçalama sahnelerim aklıma geliyor. Çok pis fırçalıyorum ben. İğrencim baya. Böylee, her yer su içinde, ağzım köpüre köpüre.. Bi daha böyle sahneler çekip, benim gibi, kuduz köpekmişçesine diş fırçalayan insanları üzmesinler. Hrrr...

- Mp3 çaların tek kulaklığını takmak ne kadar karizmatik di mi? Tek kulağa takınca, herkes bana bakıyomuş gibi düşünüyorum. "Off, şuu kulaklığın tekini tek kulağına takmış, öbürünü de sweat'inin içinden sarkıtmış olan çocuğu görüyo musuun? Off. Bak bak.." diyolar ressmen. İşte o zaman "the coolest man ever" oluyorum. Bu son cümleyle de mid-term'e çalışmış oluyorum. Ehah.

- O diil de Diren, yapabileceğin en iyi savunmanı yap olum. Daş atmiycaktın bana orda. Yapmiycaktın bunu. Sana kaya koruğu atıcam, kaya koruğu..

- Bugün saçımı kestirince haliyle kafa şeklim prabs diye ortaya çıktı. Kafam çok güzel benim, yani benim diye demiyorum, hakkaten şahane. Sezeryanın etkisi sanırım. Ya da sezaryenin. Ya da sezaryanın. Nası kelimeler var dilimizde Ya Rabbimm.. Hepsini linç etmek istiyorum.

- "Yurtdışına gidemedik, bari İzmit'e gidek." mantığıyla yarın İzmit'e gideceğim dostlar. Haftasonu orda olucağımdan ötürü (benden ötürü mü senden ötürü mü?), bloga birkaç gün yazıttıramayabilirim. Bir de ben burada olmadığım vakitlerde Blog Ödülleri de sonlanmış olucak. Yani demem o ki, 2-3 gün bişey kaldı. O yüzden, kısa bir hatırlatma olması için, sizleri şöyle alabilirim..

Herkese iyi haftasonları diliyorum. Sağlıcakla kalın.
Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)