13 Mayıs 2009 Çarşamba

Malumatfuruş

0 tane ömer üründül tadında yorum
Merhaba insanlar. Sizlere, ıkına sıkıla da olsa gelen sıcak havanın, etkisi altına henüz alamadığı serinceğiz odamdan yazıyorum. Böyle de fantastik kuntastik cümleler kuruyorum. Höheyt. Sizin ora sıcak oldu mu bilmiyorum, ama bugün öğleden sonra bindiğim toplu taşımada fark ettim ki, bura çok sıcak. Çok yani. Hele güneş geliyordu tabi bir de, of. "Sıcaklar gelsin lan bu ne, skicem yağmuru!" diye çok sitem ettiğimizden makyavelli, Doğa Ana dedi ki; "Alın lan Allah'sız kitapsızlar, alın size sıcak.." Ben olsam böyle derdim yani, başka ne diyeceğimdi ya?

Noktalı furuşlarla devam ettireceğim bu yazıyı. Yeteri kadar nokta var mı ki.. (hemen başlat'a tıklanır, karakter eşlem açılır)

● Öncelikle, seslenmek istediğim biri var.. Ey, msn listemdeki yıllardır konuşmadığım insan, lafım sana. Seneler önce forum morum diye tanıştık, ekleştik; lâkin o zamandan beri bir "slm"ını görmedim hayırsız. Silsem silinmiyorsun da. Öylesine benimsedim seni. Eminim sen de beni silmedin. Ama msn'imi her açışımda, o anlamını bile sormadığım nickini görmek bana acı veriyor dostum, anlıyor musun? En kısa zamanda bu konuya bir açıklık getirmeni istiyorum. Ha, tabi önce bi "slm"la başlayabilirsin.

● Öylesine ayronik bi ülkede yaşıyoruz işte.. Tedaş lojmanlarında kaçak elektrik kullanılan bi ülkede. Hey gidi hey, canımsın ya.

● Dün okudum ki, Ergenekoncuklar en son, "çakma asker" Bülent Uygun'u da teğet geçmeyerek, bir miktar parasına el koymuş. Sonra vermişler geri. Hayır, Bülent Uygun ne alaka yani.. (o diil de bugün okudum, evet her gün bülent uygun blogu falan okuyorum, şöyle abstrak bi demeç vermiş: 'çelsi'nin parası varsa, bizim de yüreğimiz var.' oha dedim. oha. bu demeçten sonra istedim ki, ne kadar parası varsa alsın ergenekoncular)

● Mimarların kompleksi var, okur. Vallahi de var. Aranızda mimarlıkta olan falan var mı bilmiyorum ama varsa kızmasın bak. Mesela, şahane bir bina dikilmiş tamam mı? Böyle, arikulade kapılar, pencereler falan. Uzunca da bi bina olsun mesela. Böyle hayran hayran incelerken, kafayı yukarı kaldırıp bi bakıyosun, binanın en tepesinde bir acayip, abidik gubidik şekiller, anlamsız beton parçaları falan. Hayır, nedir senin sorunun arkadaşım? O binanın en üstünü, saçma şekiller vermeden bitirsen, sana kötü mimar mı diyeceğiz? Acayipsin ey mimar.

● Msn hayatıma tam anlamıyla girdi gireli, çok acayip diyalog başlangıçlarıyla tanıştım. Evet, başlangıçları. Ve asıl anlatmak istediğim de bunların en tehlikelisi, en yerebakan-yürekyakanı: "Ya ben sana bişey sorucam, ehe." diye olanı. Oldum olası çok korkuyorum ben bu "bişey sorucam"cılardan. Birisi "bişey sorucam" diye diyalog açıyosa biliyorum ki, o soru çok tehlikeli, o soru çok can yakıcı. Terler döküyorum adeta.

● Biraz v.ö. gibi iğrenç olmak da gerekirse; Tupac yok, yola devam..

● Ya arkadaş, dünya üzerinde benden başka herkes mi iddaa oynar ya? Hıaa? Ulan, bi prensip yapalım, hem karizma olur, hem para gitmez boşa dedik; şu düştüğümüz durumlara bak. Herkes çatır çatır bir City'ye oynadım diyor, bir Bolu'ya. Nasıl bir çılgınlık bu yarebbim? 1.80 oran vermeceler, altlı üstlü oynamacalar. Bi durun lan. Bak okur, açıkça itiraf ediyorum, sırf prensipten, daha bir tane kupon yatırmadım. Yatırmam da. Ama üzerime abandıkça abanıyor bu şerefsizler. Şimdilerde diyorlar ki, "sistem mistem bilmemne.." Bilader, ben daha 1'e 2 oran yatırmamışım, sen kalkıp bana sistem diyorsun. Yok, sistemi anlamak için asla kafa patlatmayacağım. System of a down yesin sizi inşallah, amin.

● Nerede, sokakta bir adet "koşuşturan orta yaşlı adam" görürüm, orada bir umut kaplar içimi. Biz öldük ama bu nesil daha ölmemiş derim. Belli yani, bütün tomtikliğiyle, bütün şirinliğiyle bi yerlere koşuyor. Bi amacı var, belli. Aslandır işte o adam benim gözümde, kaplandır. Bu orta yaşlı abimizin dişi versiyonu daha tomtiktir, o ayrı. (o diil de, sokakta yürürken kolumda saat gören herkes saldırıyor. hayır, valla herkese saat dağıtıcam gama'nın orda, o olucak.)

Hayır tabi, öyle bişey olmucak. Ehey. Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)