23 Mayıs 2009 Cumartesi

Beautiful

2 tane ömer üründül tadında yorum
İnsan şarkıya aşık olur mu? Oluyor işte.

O değil de, ben niye ortaokuldan beri "beautiful" yazamıyorum ya? Çok zor lan. Tüm Avrupa dilleri içinde en zor ikinci kelime hangisi deseler, derim ki beatiful.. Şey, yani.. Beautiful..

İngilizce böyle arkadaş. Çakal bi dil. Çaktırmadan zor. Bakıyosun, özünde aslında bir I bir You falan gibi duruyor, ama öyle değil lan. Şöyle ki..

Malum, bu yıl hazırlığız diye İngilizce'nin ebesinin ağzının içine giriyoruz. Eminim, İngilizlerin Amerika'yı keşfinden beri hiçbir "Beyaz Adam" o kadar girmemiştir. Biz manyağız ya, illa vur diyince öldürücez ya, giriyoruz.
Geçen gün o kadar saçma bi kural öğrendim ki, aklım hayalim şaştı. "Inversion" adı altında, Obama biliyorsa adam değilim, masum görünen ama içi fesat bi gramer kuralı. Tahmin edebileceğiniz bütün yardımcı fiilleri, shuffle'casına rastgele bi şekilde yanyana yazıp bırakıyorsunuz. Oluyor size inversion. Ama bi yandan da zor bişey yani. Hani, kimsenin aklına gelmez sınavda öyle saçmalamak. Zaten bazı kuralları Odtü'nün, hatta direk Bülent kişisinin uydurduğunu düşünmekteyim. (bülent is the head)
Ben ki, düne kadar İngilizce'nin ne kadar muazzam ve kolay olduğu konusunda kendime vaazlar veriyordum. Olmadı yar.

Bu aralar hazırlıktan çok bahseder oldum.

Öyle işte, bir şarkı paylaşımıyla başlamıştım ki nerelere geldim. Kendinize iyi sarılın.

Daçe.

(aufwiedersehn daha kolay lan.)

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. kiidra says:

    bu şarkıda 'ass' falan diyo ya.
    hiyy.

  2. karbon says:

    bu sözleri sahiden sen mi yazdın sahiden bu flow sana mı ait marshall? oww yeah man! çok güzel şarkı; hoş albüm vesselam. sana puanım 9 kankam.

    'yeksin mercek effect'

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)