20 Mayıs 2009 Çarşamba

Begüm Hu

1 tane ömer üründül tadında yorum
"İzlemeyin" diye yorum yazıp video paylaşan arkadaşlarım var Feysbukta..
Bardaktan boşalırcasına şimşek çakar mı? Çakan çakıyor..
Şu aralar beni hayatta tutan bişey varsa, o da Ferhat Güzel'in Begüm Hu'sudur..
Twitter'a kaydolucam, gün sayıyorum..
Diren'in blogu mutazyona uğramış, iyi de olmuş. Giriniz, girdiriniz..
"1-0 olsun, bizim olsun." adamcığı Lucescu, bugün kupayı alacak mı çok merak ediyorum. Yok aslında o kadar da merak etmiyorum. Ama Lucescu yani bi yerde..
Bilimkurgu senaryolarındaki mantık hataları. Şu sıralar Heroes'a sardırdım..
Örövizyon bitti, hala konumuz Aleksandır. Kıskanmaya başladım elin Norveçlisini.
Teknokent, Odtü'nün Las Vegas'ıdır..
"Bıktım ben pantomimden" nedir ya? Aklıma geldikçe geliyor..
Bir hafta olmuş blogdan uzaklaşalı, daha anca toparlıyorum bak. Bu yazı, yarın bir günkü maddeli yazıların atası olacaktır. Lotus Saphiens Brütüs..
Akşamüstü uyumıycaksın. Bunu bilir bunu söylerim.. -şu an mal gibiyim gördüğünüz üzere-
Neyse bu kadar status update yeter. Gideyim ben, teknik olarak daha modern maddelerle döneceğim ileriki günlerde..
Oliha'ya selam..

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. kiidra says:

    olmadı. istediğim verimi alamadım. :D
    Ferhat Güzel'i Nihat Doğan'dan sonra en çok seviyorum. Aziz kediyi de çok seviyorum. Zenci kürküyle koşmak istiyorum. anlıyormusun.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)