21 Mayıs 2009 Perşembe

Show Must Go On

0 tane ömer üründül tadında yorum
Dünkü skindirik yazıları saymazsak, çünki normalde ben olsam saymazdım, bugün blogu boşlayalı bir hafta oldu. Bu bir hafta içinde "ehe" moduma en yakını -ki hala uzak sayılırım- yine bugün olduğundan, artık başlamak lazım hayırlısıyla. Haydi, hüop.. (oscar goes to karakter eşlem, again)

● Geçen gün tvde Öykü ve Berk ikilisini gördüm. Görmez olaydım. Dinletsen, müziklerini dinlerim falan ama, mümkünse televizyona çıkmasın bunlar arkadaş ya. Valla. Ben ömrümde bu kadar geveze iki kardeş görmedim. Program boyunca iki dakka susmadılar lan. Hayır, sıkıldım da, geçicem geçemiyorum. Bi sonraki soruyu merak ediyorum, onu bekliyorum. Onu da niye merak ediyosam işte, mallık. Allah'ım, bi sonraki soruyu onbeş dakika bekledim, daha bunlar önceki soruya cevap veriyodu. "Eeh, yeter lan!" hışmıyla, dayanamadım, geçtim. Of, çıkmasın olum böyleleri ekrana. Son sözüm budur.

● Feysbukta "beğen" var ya. Keşke onun yanında bi de "beğenme" falan olsa. Bazı videoları ölümüne kötülemek istiyorum, olmuyor. Yorum da nereye kadar.

● Msn'den virüsleri yiyip yiyip gelmeyin bana rica ediyorum. İki dakka boş kalsam, çevrimdışı birinden "Hey! I've Got Your Cute Photos :D ;)" diye şarlatan mesajlar geliyor. Hakim olun kardeşim bilgisayarınıza, ben gönderiyor muyum size öyle şeyler? Sorunca da "yaa pardon ya valla geçen girdi öyle herkese yolluyorum" diyosunuz. Hayır, baksanıza kardeşim icabına. Sinirlendirmeyin rica ediciğim.

● Her kim ki, bana "sent messages" ve "outbox" kutularının farkını açıklar, ona blogun anahtarını veririm.

● Amerikan tarihindeki gelmiş geçmiş en büyük devrim, kim ne derse desin kasetçalar devrimi'dir. Bakınız 70'li yılların New York'una, elinde teyp olmayan zenci yok. Hepsinin kafası bir milyon, almışlar gazeteden kuponları biriktirip, kulaklarına dayaya dayaya gezmişler sokaklarda. Şimdi kim bana diyebilir ki, "Kapitalizme geçiştir aslolan.", diye? Diyemezsiniz. Bugün Amerika'yı süper güç yapan bir şey varsa o da kasetçalardır efendim. CnnTürk ABD muhabiri Daçe, New York'tan bildirdi.

● Şaka yapıyorum ha. Yarın bir gün kimse bana "blogun anahtarı hani?" diye gelmesin. Vermem. Valla vermem.

● Feysbuk ressmen başka bir dünya. Yani klişe olsun diye demiyorum. Bugünlerde çok fazla lise hocamın feysbuk hesaplarına erişiyorum, ondan diyorum, meğer bambaşka insanlarmış. Meğer onca yıl hep yanlış tanımışız fizikçiyi, kimyacıyı. Ben sanırdım ki, hocaların okuldan sonra böyle topluca ışınlandığı bi yer var. Ertesi güne kadar ordan çıkmıyolar, ertesi gün de okula ışınlanıyolar topluca. Öyle değilmiş. Her birinin aile hayatına, hobilerine, fikirlerine tanık oluyorum gün be gün. Çok iğrenç aslında. Ben yani onca yıl seni beyefendi adam olarak bilmişim, ağırbaşlı demişim, sen tutup feysbukta şarlo şarlo albümler açıyorsun, ne bileyim, "hangisinin kakasını yersin?" gibi saçma testler çözüyorsun. Hani nerde senin hocalığın bre adam, demezler mi? Bundan sonra Feysbukta "arkadaş" olduğum bütün hocaları akıllı olmaya çağırıyorum. Ahaha.

● Ben şimdi böyle atıp tutuyorum da, hiçbirinin beni okuduğunu sanmadığımdan atıyorum ve tutuyorum. İnsan yani okul okurken sanıyor ki mezun olunca çok rahat davranabilicez falan. Yok böyle bişey arkadaş. Benim nice öfkeli arkadaşlarım oldu, "bi mezun oliym, şu türkçecinin arabasını yamultup, beynini ağzına vermezsem ne oliym" falan diyen. Bütün hocaların arabaları sapsağlam duruyor şu an. Yani demem o ki, eğer bunu okuyan liseli arkadaşlar varsa, mezuniyete çok bel bağlamayın, bi bok olmuyor mezun olunca.

● Köpekten korkmadığını belli etmek için, eşşekler kadar köpeğin özellikle yanından yanından geçen tipler var ya. Alayının canı cehenneme. Çünki biliyorum ki, aslında akıllarında hep şu var: "Sadece 5 saniye daha, sonra geçicek. Sadece 4 saniye daha, sonra geçicek. Sadece 3 sa..."

● O diil de, üzerinden yıllar yıllar geçti, Afrika'da üreyen yeni virüsler Avrupa'ya yayıldı, insanlar Lost izlemeyi bıraktı falan; ama hala her yanı dükkan ve cafe olan sokaklardan geçerken illa ki bir yerden Issız Adam'ın film müziği geliyor kulağıma. Valla bi gün kan çıkıcak, olucak yani bu.

● Lucescu da malı götürdü ha. Bak buraya yazıyorum, götürdü. Gözüm yok tabi elin çingeninin parasında. Bananey.

Kaçıyorum şimdi. Her birinizi tek tek, size olan sevgimle doğru orantılı olarak belirli şiddetlerle öpüyorum. Kendinize mukayet olun. Gittim.

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)