27 Mayıs 2009 Çarşamba

Allah'ım Sana Geliyorum #1

1 tane ömer üründül tadında yorum
Diyorum ki bu gece Messi'yle Ronaldo kapışacaksa, eminim ki yarın da ben bir takım Messi'cilerle kapışıcam. Sinan olur, Ahmet olur. O değil de, görüp görebileceğim en fantastik final maçı olabilir mi ki lan? Olur valla. Ronaldo'ya selam.

maç sonrası edit: ronaldo da bi boka yaramadı. guardiola resmen şifre yazdı lan bu sene. şifrenin allahını yazdı hem de. burdan son olarak guardiola'ya selam iletiyorum. ne içiyorsa söylesin, ben de içicem.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. ahmet says:

    an itibariyle maçı izlemek yerine film izlemeyi tercih ediyorum.ve diğer bir yandan şunu belirtmek isterim ki manchester maçı kazanırsa maça damgasını vuran ronaldo salağı olmaz takım olarak kazanırlar halbuki messi maça damgasını vuracak olursa maçı zaten barcelona kazanır.(maçtan önce freestyle bir yorum)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)