24 Mayıs 2009 Pazar

Ben İstifra Edince Ne Olucak?

0 tane ömer üründül tadında yorum
Efendi gibi yazıcak bi giriş paragrafı bulamadım. Olsa ne iyi olurdu demi. A-öhm.

● Üniversite şenliklerinin hemen hemen hepsi bitti galiba. Tabi başka şenliğe katılma fırsatım olmadı ama bu yılın şenliklerine dair aklımda kalıcak olan bir şey varsa, o da istisnasız her okula Bedük'ün gittiğidir. Arkadaş, tamam anlıyorum şen bir insansın, her yeri şenlendirmek istiyorsun da. Ne bileyim yani, kolbastı eşliğinde "Automatik" de bi yere kadar dimi. Mümkünse iki sene yüzünü görmek istemiyorum. Bitmiştir.

● O diil de Bedük benim feysbukta arkadaşım lan. Ahah. Bu aralar feysbukta kim varsa burdan saydırıyorum, hayırlısı.

"Ugt şenlik işini Radyo Topluluğu'na devretsin" diye grup gördüm ki feysbukta, aman Allah'ım, beş kere girdim, beş.

● Bugün bir acayip pazardı. Topluluğa yeni YK seçtik, demolar açıklandı falan. Benim demo çok skinizde mi bilmiyorum açıkçası ama, eğer olanlar varsa diye diyorum, habere seçildim a dostlar. Evet, baya bildiğin haberci kısmısından olucam. Dj kısmısı da yalan mı oldu nedir, onu bilmiyorum. Kısmet. Ha bi de, demosu seçilen diğer arkadaşları kutluyorum. -neyse, ver oğlum arkadan karayip korsanları müziği, ver ver-

● Yeni YK'nın, ki kendileri Yukardaki Kurul oluyor, seçilmesi sırasında bir takım tatsızlıklar, bir takım gerginlikler, efendime söyleyim, "aslı benim kalemimi aldı" serzenişleri duymadık değil. Hatta ilk YK seçimim için oldukça izlenesi geçtiğini söylemeliyim. Aslında fazla da bahsetmek istemiyorum, merak edin.. Ama tabi, bu olaylar bi yana, Burcu'ya ve diğer tüm Yukardaki Kurul üyelerine tebriklerimi iletiyorum.

● Burcu'dan Beckham'a nası bağlıycağımı bilemedim, ama konu Beckham. Aslında sadece o değil, Figo falan da var. Efendim, bunlar tanıdığınız üzere belli bir eşiğin üzerinde karizmaya sahip olan topçular. Evet evet, topçular. Ne o, şaşırdınız? Bahsetmek istediğim konu da tam olarak işte bu. Yani, anlamıyorum, Allah sana kaş vermiş, göz vermiş. Boy vermiş, pos vermiş. Koyun vermiş, kuzu vermiş. Sen bu kadar karizmaya rağmen, hala gidip yeşil sahalarda top depiyosun. Olucak iş mi lan. Buradan Beckham, Figo, Rui Costa ve bunların yanında bilimum İtalyan defans bloğuna sesleniyorum: Akıllı olun. Adabınızı bilin, futboldan elinizi eteğinizi çekin. Gidin bi aktör olun, ne bileyim bi aktör olun (başka bişey olunmuyor lan) falan ama 90 dakika futbol oynayıp, sonra pis pis terlemeyin. Saçma.

● Sana iki feysbukum daha var okur. Birincisi, feysbukta gelen arkadaşlık talebiyle ilintili. Arkadaşlık talebi geri çevrilmez, günah. Her gelen talebi confirm ediceksin. Bunu diyeceğidim. İkincisi de; n'olur artık "GüLMe GaRanTiLi =D=D=D" diye abuk sabuk yorumlar, başlıklar yazmayın videolara. Nası bohem bir pazarlama yöntemidir. Kime neyin garantisini veriyorsun. N'olur dedim bak. Allah dedim, kitap dedim, müslüman dedim. Yapmayın lan.

● Çocukken'in en büyük dramlarından biri geldi geçen aklıma, onu paylaşıcağımdı. Hani böyle, ailece bi yere gidilcektir arabayla, baba sürer falan. Gidilecek yere vardığınızda, direksiyon başında olan baba, var olan hiçbi park yerini beğenmez ve aslında gitmeniz gereken noktadan olabildiğince uzak bi yere, hatta mesela şehrin öbür ucuna park eder ya. Siz de arka koltuka, 10 yaşın verdiği yetkisizlikle olanları sadece seyredip, park edilen yerden gidilcek yere kadar olan mesafeyi yürüyerek geçiriceğinizi fark edersiniz ya. İşte, ben tam anlatamadım da, o yani bi çocuğun görüp görebileceği en büyük dramlardan biri değil midir? (ressmen şu paragrafı yazıcam diye yoruldum ha. nası hayatta kalıyorum bu saçma beynimle allahım.)

● Son olarak da, komik olmak isteyen ama hiçbi zaman kendinden başka güleni olmayan nikâh memurlarına sesleniyorum.. Yok yok vazgeçtim, onlara yetki veren belediyelere sesleniyorum.. Vermeyin lan öyle her önüne gelene yetki. Mesela bence, adam gibi bi komiklik sınavı yapın, hakkaten komik olmayanlar nikâh kıyamasın mesela. Yazık lan bana da.

Ya o diil de, efendi gibi bi giriş paragrafı yazamadığım gibi, efendi gibi bi bitiriş paragrafı da yazamıyorum. Bugün böyle bi solunum yetmezliğim var, niyeyse. Haydi gittim. (ha bu arada, buna benzer başlıklı bi yazı daha görmüş olabilirsiniz, bakınız o da şurda.)

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)