28 Nisan 2009 Salı

Komik Bi Vidyo Var

0 tane ömer üründül tadında yorum
Misafirliğe gelen çocuklu aileler, size sesleniyorum. Ayağınızı denk alın. Bakınız, burdan açık açık söylüyorum. Öldürürüm. "Hadi git içeri, bak abi sana oyun açsın bilgisayardan" diye çocuğunu gazlayıp gazlayıp yanıma gönderen, beni de "Hadi abisi, şuna bi oyun aç da oynasın" diye emrivakinin en dip köşelerine iten aile bireyleri.. Hepinizi öldürücem. En azından, bi daha gazı alıp odama gelen çocuğunuzun kafasında klavye kırıcam, yere düşen tuş parçalarını da size yediricem. Hayrret bişi ya..

edit: şaka yapıyorum lan. canımdan çok seviyorum sizi. tabii çocuklarınızı da. onlar bu ülkenin yarınları azizim. ah..

Eskiden çok sevdiğin ama şimdi sevmediğin bi pantolon ve ayakkabıyla güne başlamak zorunda olmak, akabinde de günü o kombinasyonla geçirmek; eminim ki hayatta en acı tecrübelerden biri. Dünkü yağmur çamurda ıslanan pantolon-spor ayakkabı ikilisinin bugün kullanılamaz halde olması ve benim böyle uzun uzun, alengirli cümleler kurmam.. Bi dakika ya.. Durdurun, inicem.

"Komik bi vidyo var, baksana! Ahı aha ahı ahıha!..", Youtube'un Türkiye'deki ikinci yılında falan başlayan muhabbet türü sanırım. Ardı arkası gelmeyen "komik" videolar, altta kalmamak için "Evet bu da güzel de, asıııl, bi tane vardı, neydi yaa.." diye girişilen topic sentence'lar falan. Allah'ım, aradan kaç yıl geçti, artık bayılacağım. Yıl olmuş 2009, biz hâlâ bitmek tükenmek bilmeyen "komik vidyo" paylaşıyoruz. Başta iyi güzeldi, bişey demiyoduk; ama bokunu çıkardınız be hacı. Şu andan itibaren istiyorum ki, artık hiçbir video "komik", "çoqq qomikk" diye etiketlenmesin, komik video paylaşan kişiyi de mahkeme kapatsın. Evet, kişiyi kapatsın, daha da açmasın. (akla gelen ilk isim, umut sarıkaya. ona da selam olsun)

O diil de, hacı nerden girdi bizim dilimize ya? Hacı macı demiyorduk lan eskiden. Eskiden, çok eskiden bir Tsubasa vardı, bir Gotta Catch'em All Pokémon vardı.. Ama hacı yoktu lan. Kim soktu olum bu hacıyı bizim ağzımıza?

Hani yeşil-beyaz ve sarı-siyah kombinasyonlu adidas aşortman altları ("gel abla, 10 milyoon" diyesim geldi) var ya. İşte asıl onları yasaklıycaksın ülke genelinde. Nası bi kriz, nası bi savaş çıkar, düşünemiyorum bile. O eşofman altlarının satışı durdurulsa, eminim, o an hayat da durur.

O değil de, hazırlık bitmeden bi stop-motion film çekelim bari lan. Eğlenceli oluyor izlemesi. Gerçi, herhalde çekim aşamasında ebemizin g.tünden ter atıyoruzdur, onu bilemem.

Aslında hiç yazamayacaktım, ilk paragrafta bahsettiğim çocuklar kafa beyin bırakmadı. Ama kıyamadım kendime, yine gönderiverdim bak. Neyse, 5 dakika kalmış şurda 12 olmasına. Gün bitmeden atıvereyim şu postu. Helder Postiga.

İyi bakının. Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)