7 Nisan 2009 Salı

Dodim Geldi

1 tane ömer üründül tadında yorum
Merabalar canlar, nasılsınız? Allah iyilik versin. Bazen kendimi sizin yerinize koyuyorum da... Yazık size ya. Valla. Hani okurken keyif alıyosunuz falan ama, yani, okuyosunuz bitiyo o iş.. Oysa ben böyle dakikalarca yazıyorum, yazıyorum, yazıyorum. Sonra bir iki kere de okuyorum. O keyfi, suyu çıkana kadar alıyorum ben. Benden iyisi yok valla. Oh, mis. (tevazu göstermenin dayanılmaz hafifliği)

Bugün bizim meşhur Çarşı'nın önündeki "Dodi İstasyonu"nda bağıra çağıra 4 tane Dido kazandım. Havadan. Zaten anca böyle skten götten şeylere katılıp, boktan boktan şeyler kazanayım ben. Hazırlığım ya bu sene, ameleliğin dibine vuruyorum ressmen ya. Yok dido kazanmakmış, yok kağıt uçak yarışmasıymış, yok şuymuş buymuş.. Eğlenceli tabi, keyifli falan ama. Ne bileyim, sonuçta "boş" işler..

Bu arada gençler, her an ünlü bir reklam yıldızı olup çıkabilirim. Valla bak. Tv'de falan görürseniz, "anaa, lan bu bizim daçe mi laan?" derseniz, şimdiden söyleyeyim, evet o benim. Bugünkü Dodileme İstasyonu'nda gaza gelip götümüzü yırtarcasına "DODİDODİDODİDODİ!!.." diye bağıran bizler, bir anda kameraya alındık, ressmen reklam gibi bişey çekildi ayak üstü. Ondan yani. O reklamdaki, beleş dido yeme zevkinin doruklarındayken sırıtarak bağıran sarışın genç benim. Zaten ünlü olursam, alayınızı tanımam. (o değil de, beynimin dodi merkezi tıkır tıkır çalışıyor, bugün bunu gördüm)

Her sabah okula gidişte bindiğim semt servisine, geçen akşam eve gitmek için bindim. Çok acayip ya. Sabahkinin tam ters hali ya şimdi. Hani, ressmen filmi "vıc vıc" diye başa sarıyormuşuz gibi. Aynı oto galeriyi, aynı berberi, aynı kavşağı tam olarak tersten kat etmek. Sanki Arapça gibi. Sağdan sola, sağdan sola. Değişük gibi biraz. Biraz ama. Çok değil.

Ya bu action pc oyunları beni çok tutuyor ya. Öyle böyle değil ama. Fps, Tps fark etmiyor. Bugün iki Max Payne, bir San Andreas oynayayım dedim. 1 buçuk - 2 saat kadar oynadım. Pc'yi kapattığımda baş dönmesi, mide bulantısı (hamilesiniz!), uyku hali, kusma hali ve başka bilimum hal, ahenkle dans ediyordu bünyemde. "Eeh", dedim, "Sıçarım sizin ekşınınıza". Paşalar gibi açtım Fm oynadım. 

Ayrıca, her "paşa" dendiğinde "Ergenekon'dan alırlar haa" esprisi yapılmasın lan artık. Allah allaah. Benim familyamda çok var böyle insanlar. "Paşa didin ya sen şinci, alırlar olum içeri, hehihe, hohiho!.."

Bu arada son bulduğum maddeleme metodum nasıl? Gazete ve dergilerden aşırdım. Ehi. Şimdi nevi şahsıma münhasır olarak (vaş)Peter Fox tınıları eşliğinde kıçın kıçın ayrılıyorum sahneden. Sahne sizin. Tepine tepine kullanın. Muç. :)

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. z.. says:

    demek dido ha ne güzel iyi eğlenmişsindir dace:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)