19 Nisan 2009 Pazar

ACPD

7 tane ömer üründül tadında yorum
Bugün ne şahane bi pazar ya. Hava falan ne güzel. Mutluyum, mutlusun, mutlu, çiçekler, böcekler..

Adeta bir kız blogu gibi açtım yazıyı, fark ettim. Ama hava çok iyi lan. ÇOK iyi yani. En azından Ankara'da böyle. Tam bir pazar günü havası. Piknik havası. Oh, mis.

Ya ne anlatıcam.. Aşırı kalabalık olan public yerlerde, mesela Kızılay'ın herhangi bi yerinde, aceleniz olduğunda önünüzdeki insanlar ısrarla yavaş yürür ya. Böyle, gıdım gıdım, santim santim. İşte o insanlar, abartmıyorum, ömrümden rahat bir 5 yıl alıyor. Bi de mesela bugün de oldu; benim aceleden kıçımın iki kanadı birbirine çarparken, önümdeki iki lavuk, zaten yavaş yürüyolardı, iyice yavaşladılar, yavaşladılar, en sonunda hemen önümde durdular. Ama yolun ortasında böyle, amaçsızca durdular. O an anladım ki, böyle insanların bağlı olduğu bi tarikat var ve gün içindeki tek misyonları bu. Yani, daha mantıklı nası bi açıklaması olabilir ki?

Bi de sanıyorum bu insanların bi seviye üstleri de, arabalarıyla trafiği yavaşlatanlardır. Bilirsiniz, yol müsait olup da gaza basmayanlar hani..

Trafik diyince.. Geçen gün dolmuşta yanıma mp3 çalar almadığımı fark ettim ve ömrümden birkaç yıl daha bıraktım oracıkta. Mp3'süz bir dolmuş yolculuğu, şeysiz bir şey gibidir. Yani burda benzetme yapamadım ama kötüdür yani. Bayaa kötüdür. Neyse işte, ben de dolmuşta o kadar sıkıldım ki, artık etrafı inceledim çok fazla. Ve şunu fark ettim, trafik otoları disko gibi. Trafik derken, polis yani. Polis arabalarının o tepesindeki mavi-kırmızı yanar döner ışıklı şey. Aslında çok kıro bişey değil mi? Yani mesela aynısının farklı türlerini Şahin'lerde filan görüyoruz, böyle neonlu, yanar döner, kımıl kımıl şeyler. Garip yani. Evet, işte insan sıkıntıdan böyle şeyler düşünebiliyor. (ama dikkat et bak, harbiden de doğan görünümlü şahin ortamı var polis araçlarında..)

Ha bi de şey var mesela, polis aracındaki megafon. Hani kamyonetle "pattiz-soğan" satanlardakinden. İşte yurdum polisi o megafonu kullandığı zaman adeta bir DJ'e dönüşüyor. "Pıff pıff!.. 06 Trabzon-Antep, 06 Trabzon-Antep! Pıff.. Kenara çek, kenara.. Trabzon-Antep! Kenara lan!.." Sanırsın ki, parti Dj'i adam.

Abi o diil de, bugün Odtü'den Kızılay'a gidecek olan dolmuşa bindim. Benden iki-üç dakka sonra aynı dolmuşa bir balina bindi. Hayır, şaka yapmıyorum, gerçek bir balina. Hani okyanusta olanlardan. Evet, tamam şaka yapıyorum, peki. Ama abartmıyorum. Adam karşıdan geliyo şimdi dolmuşa doğru, görüyorum. Diyorum, az sonra farkı yaşıycaz. Çünkü adam 180 kilo falan. Hani bi insan 80 kilo olur, 90 olur, hadi en son 100 olur da; 180 olur mu lan? Yazık, belki hastalıktır, onu bilemem tabi. Ama sonuçta bu onun 180 kilo olmasını ve dolmuşa binince dolmuşu yamultmuş olmasını değiştirmiyor. Evet abi. Adamın olduğu taraf, bildiğin yere yaklaştı böyle. Nası diyim. Odtü'den Kızılay'a kadar yerle 30 derece açı farkıyla gittik. Çok acayip lan. Allah başa vermesin. (yazar burda eliyle kulağını çekiyor, öpücük sesi yapıyor ve "tık tık" diye tahtaya vuruyor)

Pazar gününün keyifli geçmesi dileğiyle bu yazıya burada nokta koyarken, hepinizi içtenlikle kucaklıyor, yanaklarınızdan öpüyorum. Biraz bayram mesajı gibi oldu gerçi. Neyse anladınız siz. (evet, başlığın açılımını tahmin edip, ilk doğru cevabı veren okuyucuya hediyeler var. kendimi hediye ediyorum. doğru cevabı veren ilk kişinin de kız olmasını istiyorum tabi. ahah.)

Daçe.

7 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. suheyla says:

    Valla Daçe ACPD'nin açılımını bilemeyeceğim. Ama senin HGPO diyorum başka da bir şey demiyorum.

  2. z.. says:

    aa hoçacım:)naber:D dace kusura bakma seninle ilgili bişiler de yazcam ilerde ama şimdi hoçacıma merhaba demeliyim:D dacenin dersanedeki sınıfından abla:D

  3. suheyla says:

    dersanedeki sınıfta 20 kişi vardı. sen hangisisin?

  4. karbon says:

    ankara city police department eminim son kararım =)

  5. Daçe says:

    evet, anılı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. lakin hediyeyi vermiyoruz. şakaydı o, şaka :D

  6. karbon says:

    çelıncır yapıma yenik düştüm cevapladım ama zaten ben hak etmiyorum böylesine büyük bi ödülü:D ne bileyim beyonce ya da britney -iyi midir?- okusalardı son notu kesin bilirlerdi onlardan biri alsın ödülü:D

  7. Z.. says:

    ben adı z ile başlayanım hoçacım:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)