10 Nisan 2009 Cuma

Ünlü Benzerlerim

3 tane ömer üründül tadında yorum
Bir Müjdat Gezen geldi geçti bugün Odtü'den.. Radyo Topluluğu'nun düzenlediği söyleşide en önden, dev ekranda, very-very-high-definition olarak izleyip-dinleme şansı buldum. Ya varr ya.. Bu adam üstat ya.. Ya da ondan daha üst. Ya da daha.. En kral adam işte..

Bi ünlüyü televizyondan değil de, canlı canlı yakından görünce insan bir tuhaf oluyor. O kişiyle sanki her gün görüşüyormuşsun gibi bir samimiyet uyanıyor, "Bizim Müjdat Hoca yeaa" deniyor. Hakkaten de öyle bi durum var yani. Özellikle bende. Bi ünlüyle aynı atmosferi paylaşmayagöreyim(!), o ünlü kendi dalında hemen "en kralı", "en taşaklısı" oluyor. Rıdvan'da da öyle oldu mesela. Adam geldi, konuştu bi ton. "Lan vallaa çok kraal ya, helal beaa!" dedik arkasından. Ama gel gör ki ertesi hafta halı saha maçına gelmeyerek ne kadar lavuk olduğunu gösterdi. Olsun, yine de şimdi Ntv'deki programda görünce, "Yaau bu bizim Rıdvan değil mi? Aç sesini aç, dinleyelim keratayı.." moduna giriveriyorum. Böyle de bir insanım.

Bir ünlüden ziyade, birçok ünlüyü bir arada yakından görmek de ayrı bir şey. Hepsini aynı yerde, aynı zaman dilimi içinde görünce bünye hata veriyor artık, kitleniyor; "Bellek read olamadı." diyor.. Sene başında Topluluk'la Disko Kralı'nın ilk programına gitmiştik. Biliyorsunuz zaten Okan'ın programında bi sürü konuk gelip gidiyor her hafta. İşte bizde de vardı baya, hepsini yanyana izledik. E bir de o kadar ünlünün yanına üç adet -bizi çeken- kamera, 10-15 tane de stüdyo dekoru görünce belleğin halini siz düşünün. Kafa ram'imden yanmış plastik kokuları gelmeye başlamıştı gecenin sonunda. -Bu plastik kokusunun duyulmasında, saatlerce mindere oturunca oluşan sırt ve bel ağrılarına dayanamamanın da etkisi var tabii-

Efendim benim ilk ünlü deneyimim, tam bir hatırlarsam adını, Ebru Yaşar'la olmuştu. Evet, yanlış duymadınız, Ebru Yaşar'la.. Ben şimdi baya küçüğüm tamam mı, ben diyim 5, sen de 7 yaşındayım. Maltepe Migros'ta bu amele karının imza günü varmış bir gün, ve biz de annemle alışveriş yaparken denk gelip imza sırasına girmişiz. Annem de sevmez, ben de sevmem normalde o pis kadını. Ama ne olduysa, ilk kez ünlü görecek Maltepe eşrâfı tüm Migros'u hınca hınç doldurmuştu. Neyse işte bekle, bekle; sıra bize geldi çattı. Bende de bir heyecan var. Ünlü kadın sonuçta. Ulan zihniyete bak ya o zamanki, "ünlü sonuçta!". Ünlü de sanki bana mı ünlü bu Ebru Yaşar..
Oturduğu masaya ulaştım karının, poster mi ne uzattım, imzaladı. Sonra ben tam oradan arkamı dönüp ayrılacakken, "Bahksana" dedi, "Gel bakhiym gel, sen ne tatlısın ööyle amaan aman". Ben mal mal gittim, kadının "gel" dediği kucağına oturdum. O pis kucağa oturmamlan birlike azgın kıronun yanağımı ısırması bir oldu. O ısırır ısırmaz kaçtım tabi, daha önce öyle pis, öyle tükürüklü bir ısırık görmemiştim (evet daha önce de çok ısırık gördüm). Neyse, bu olay ileriki yıllarda yakın çevrelerde çok sükse yapsa da, daha sonra unutuldu gitti, ben de ısırıldığımlan kaldım..

Ünlülerle daha çok kez rastlaşmışlığım vardır, ama daha fazla anlatırsam sıkılabilirsiniz. Tabi sizi düşündüğümden değil de, ben de sıkılırım, o yüzden. Bir de başlık konusunda, bu kadar ünlü, ünlü, ünlü diyince aklıma bu şey geldi. Kınamayın.

Herkese şahanekâr bir cuma diliyorum, haftasonuna girişimiz de hepimize hayırlı olsun diyorum.
Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. z.. says:

    :D hehehehe dace çoo.k komik:D demek ısırdı o halini düşünemiorum bile:D uf çok güldüm:D bu arada ben de söyleşideydim ama ayaktaydım:( yanımda bi kız da soru sordu:D ünlü oldum anlayacağın:D

  2. Adsız says:

    bir ünlünün(!)senin ısırmış olmasından ziyade onun kucağında oturmuş olman beni şaşırtır. Hatun'un kucağı.. Sana inanamıyorum ve kınıyorum.Allah'ım ben nasıl bir öğrenci yetirştirmişim böyle demekten kendimi alamıyorum. Oğlum git Müjdat abinin yanına sokul falan yani. BUla bula Ebru ne Yaşar ne Yaşamazımı buldun len...

  3. Adsız says:

    PUHAHAHAHAH aynı hastalık bende de var müjdat gezeni günahım kadar sevmezdim, sonra yakından gördüm soru sordum falan şimdi bizim müjdat hoca oldu herkese anlatıyorum :D Dostum sen fırat budacıyı V.Ö. yü sollamışşsın diyordum ama ersin karabuluta bile bu kadar gülmemiştim!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)