12 Nisan 2009 Pazar

Blog Ödülleri 2009

3 tane ömer üründül tadında yorum

Seçim meçim diye bok atarken, ben oldum seçim bu kez.

Efendim, Blog Ödülleri diye bir oluşum var. Her yıl düzenlenen bir blog yarışması. Bu sene ben de katılayım dedim hazır elimin altında blog varken. Sizden rica ettiğim şey ise, "Kişisel Bloglar" kategorisinde aday olan bendenizin Daçe Der Ki'sine oy vermeniz.

Desteklemeniz, oy vermeniz için yapmanız gereken şey çok basit. Şu taraftan kayıt olup, bu taraftan oy kullanmak. Oy veren herkese teşekkür ediyor, kulaklarından öpüyorum.

Ayrıca oy veren ilk 555 kişi İspanya'da tatile gidiyor. Kendi imkanlarıyla da olsa, gidiyor yani. Oraları da görmek lazım..
(möhim not: bir email adresi için yalnız bir oy kullanabiliyorsunuz.)

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. AySeNuR_ says:

    benim favorim budur =P

    pekı sadece bır kere mı oy kullanabılıyoruz (:

  2. Daçe says:

    evet, bir mail adresiyle bir oy kullanabiliyorsun. eğer başka mail adreslerin de varsa, onlarla da kaydolup ikinci bir oy kullanabilirsin. ne kadar ekmek, o denli köfte gibi.. saygılar. :)

  3. AySeNuR_ says:

    :))))
    o zaman ben bı sürüü mail adresi aliyimm :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)