17 Nisan 2009 Cuma

Paf Takım Çalışmaları

0 tane ömer üründül tadında yorum
Selamlaaar, merhabalaaar herkese. Nasılsınız? İyi gördüm, iyi.. Cuma da geldi, geçiyor. Bu demektir ki, haftasonuna girdik. Ne güzel lan. Seviyorum haftasonunu. Tatil falan. Mis.

Dün ve önceki gün yazı vermedim (yazıvermedim). Gönül isterdi ki, burası bir Uykusuz, bir Penguen gibi multiplayer bi ortam olsun, ben yazamadığım zamanlar yerime başkası yazsın o gün. Bunlar değişik hayaller tabi.. Efendim (değil 2 gün, 852 gün ayrı kalsam yine kullanacağım sanırım şu kelimeyi), biliyor musunuz bilmiyorum, ama bu aralar yazamamamın sebebi medyatik biraz. "Bir kısım medya" işleri. "Yandaş medya" işleri.. Şöyle ki, bu aralar (son birkaç yıldır olan aralar) bana bir şevk geldi, heves geldi, dedim ki "Radyocu olaceeğam!". Tabi melik gökçek edasıyla, "Olaceeğam!" diyince öyle hemen olunmuyor hınk diye. Bir eğitim, bi bişey lazım..

..Salı günü Master Yoda'mız, Splinter Usta'mız, sevgili Deniz'in yürüttüğü çalışmalara başladım. Ama öyle bilindik çalışmalar değil, bir acayip, bir garip çalışmalar. Diksiyon, ses tonlaması, yaratıcı anonslar yazma çabası, absürd haberler okumak (misal, eruygur'un merdivenden düşerek kafasını gözünü yarmış olması gerçeği), falan filan..

Ya arkadaş o diil de bişey diyim mi, bugün çalışmaların daha dördüncü günü, ve ben baya radyocu havasına girdim ha. Şaka maka girdim yani. Demo beğenilmezse, ki gayet büyük bir ihtimal, havada kalıcam gibi geliyo bana. Böylee, boşluğa düşücem gibi. Çünkü bu çalışmalar öyle eğlenceli, farklı ve bir anda çıkıverdi ki, sanki normal hayatım pause olmuş da, o sırada büyük bir dilim pasta yiyormuşum gibi. Hem de frambuazlı, en lezzetli böyle. Neyse, seçilmezsem üzülmeyeyim diye hep şunu derim; bir pasta gider, yenisi gelir (ve böylece daçe obez olur)..

-iki paragrafı bağlayamadık iyi mi. uykusuzluk böyle bir şey-

Demo radyo anons kulvarları içinde, haber kısmını sevdim ben baya. Böyle, ciddi gibi duruyo ama komik aslında. Bıyık altından gülmek gibi. Mesela spor haberlerinde Fenerbahçe'nin yenildiğini okumak çok eğlenceli. Ya da, "Ben istifa edince ne olacak?" tadında teatral cümleleri 80 defa tekrar etmek de keza öyle (keza ne la?). "Benim istifamı isteyen arkadaşlar mı yerime adalet bakanı olacak?" diye böyle devam eden teatral demeçler...

Neyse efenim, gönül ister ki daha çok yazayım, her bir detayını anlatayım falan; ama biliyorum ki sizi aslında zerre ilgilendirmiyor benim radyo işlerim falan. O yüzden, daha fazla uzatmadan şimdilik burada noktalıyorum. Ama bu demek değil ki, ilerleyen günlerde bu konuda bir şey yazmıycam, elbet yazarım.. Ama şimdi bir de epeyce yorgunum. Yorgun insan bünyesinin, beynindeki Dodi keseceği çalışmadığı zaman kelimeleri de organize edemiyor lan. 

Görüşmek üzere diyorum herkese, şahane fantastik haftasonları diliyorum..

Daçe.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)