8 Nisan 2009 Çarşamba

Besçasnik

2 tane ömer üründül tadında yorum
Yarınki İngilizce writing quizine, aşağıdaki Türkçe writing'imle cevap veriyorum.. Afiyet olsun.

● Ben bu, sabahlara kadar oturan geyik adamlara çok özeniyorum ya. Evinde yalnız, laptop'ının başında, yanında kahfesi falan. Adam oturuyor her gün sabaha kadar, isterse pc'de yazısını falan yazıyor (yazar burda kaan sezyum'a serzeniyor), isterse kimsenin bilmediği, bi tek kendi bildiği şahikulade sitelere girip çıkıyor.. Oysa ben öyle miyim? "Yarın okul var anasınskiym" diyerek gece en geç 1 oldu mu yatağa kıvrılıyorum. Ertesi gün okuldan gelince de, kafam, 2 dolmuş aşındırmış, milyonlarca kilometre yol tepmiş olarak kazan gibin kaynıyor. Dur bloga şunu yazayım hele, diyene kadar da bakınız bu saat oluyor. Bu saatten sadece birkaç saat sonra da yatıyorum zaten.. Ama yok, yaz tatili dışında sabaha kadar oturmanın, günün ilk ışıklarını selamlarken bloga yeni yazı yazmanın sıradışı keyfini yaşayamıyorum. O halde, ne yapıyoruuz? Yaz tatilini iple çekiyoruuuz. Haydi hep birlikte, birr-kiy üç-dört!..

● Besçasnik diye futbolcu vardı Fener'de. Ben Besçasnik demeyi çok seviyorum. Besçasnik, Besçasnik, Besçasnik... Evet, belki bu adam Türk futboluna hiçbir şey katmadı ama dilimize çok güzel kelime kattı. Dünyaya bir daha gelsem sevgilim, adımı Bestçasnik koyarım, âlemin eline veririm.

● Maltepe'de 17 yıl oturdum ben tam. Bunu her fırsatta söylemekten çekinmiyorum. Dile kolay, 17 yıl (47 ronin gibi başladım). Öyle olunca da haliyle Maltepe-Kızılay arasını gide gele gide gele ezberlemiştim. Yıllardır, en az 5 yıldır, "BOŞALTIYORUZ!! ŞOK FİYATLARR!!" pankartı asılan bir dükkân vardı, o zamanlar hiç inanmazdım, "sktirin gidin olum, 5 yıldır nereye boşaltıyorsunuz, yalançılar!?" diyordum. Bugün önünden geçtim 1,5 yıl sonra. "Sahibinden Kiralık" afişleri vardı eski pankart yerine, dükkân bomboştu. Vay be, dedim. Üzüldüm, mahçup oldum. Herifler hakkaten durmuştu sözlerinde. Hiç beklemiyordum sahiden batmalarını. Hey gidi..

● Ya hani herkesin bir şeylere fobisi var ya. Benim şımarık küçük çocuklara karşı acayip bir fobim var. Acayip korkuyorum onlardan. Akıllı uslu olsa, gül gibi anlaşıcaz. Ama yok. Şımarık oluyolar. Laf, söz dinletemiyosun. -bi de bunlar hep 4'e gider. garanti yani- Taklit yapıyorlar, dalga geçiyorlar, söz dinlemiyorlar, kırıp döküyorlar. Küçükler ya, vuramıyosun da. Yoksa şöyle eşşek sudan gelinceye kadar nasıl pataklamak istiyorum o küçük çocukları varr ya, anlatamam yani.

● Bir de şans yok bende. Dövmesem bile, kızıcam, korkutucam mesela, bir anda annesi ya da babası bitiveriyor yanımda. "Höt!" diyorsun, o gelen anne-baba sana ters ters bakıyor. İşte o an babasına da, çocuğuna da küfürler yağdırıyorum. Bilinçaltımdaki sadiste ikisini de kurban ediyorum. Yansın ipneler!..

● Ya arkadaş, 21. yüzyılda yaşıyoruz ve hâlâ fıkra anlatılıyor. Ben buna şaşıyorum. Ulan bitti gitti o dönem, neyin fıkrasını anlatıyorsun? "Nasriddin Hoca da dimiş ki..."

● Bir de, fıkra anlatıldıktan sonra tatmin olmayıp iyice açıklayan insan var. Fıkra bitiyor mesela. Elemanın biri çıkıyor, "Yani Nasreddin Hoca da ya tutarsa dimiş yani, halbuki kocaa göl yani nasıl maya tutsun dimi? Ehehe hohahuh!.. Ya tutarsa dimiş yaani. Hehahi huhu!.." Gözlerimi devirip, bas git diyorum o elemana burdan, yoksa kan çıkacak.

● Ben neden fotojenik olamıyorum asla? Neden yani? Herkesin resmi şahane çıkıyor, benim armut gibi. Bu bir sendrom değildir de nedir, ha, sorarım size?

Tutamadım, maddeledim. Saygılar.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    dı först rayt point iz evet o çocuklar allaın belası enadır iz fıkra meselesi oldoo der ar sam rayt points der ar olso sam yanlış points viç iz yor biing armut! doğru diil gayet fotojeniksin hasta etme lan adamı -kimliğimi ele verdim sanırım :D- bi başka yanlış nokta; hayır bunları kendimi affettirmek için okumuyorum gerçekten eğleniyorum! şerefsizim eğleniyorum! allama kitabıma eğleniyom lan!

  2. Besçasnik kazmlığıyla gönlümüzde yer etmişti.Bir Besçasnik bir de Galatasaray'a Christian diye bir adam gelmişti PSG'den.Bu iki adamın üzerine yabancı kazma hatırlamıyorum.Ama Christian memleketine gidince gol yağdırmıştı takımı adnına onu iyi hatırlıyorum.Çok kızmıştım adama.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)