12 Nisan 2009 Pazar

Çok Büyük Derbi (!)

1 tane ömer üründül tadında yorum
"Sayılı derbilerden yeaa!", "Olum çoh böyük derbi dünya çapında yeaaa!", "Celtic-Rangers, Barça-Madrid, sonra da Fener-Cimbom, yaaa!", "Herkesin gözü Türkiye'deki maça çevrildi şimdi varr yaaa!"...
Tebrikler. Harbiden şahane derbi oldu. Bence üçüncü değil, birinci derbi olmalıyız dünya çapında. O yüzden bu yumruklar az gene.
Tarafsız biri olarak iki tarafı da hunharca kınıyorum, Beşiktaşlı biri olaraksa iki takımın da puan kaybına büyük bir sevinçle bakıyorum.
9 tane foto vardı demin buraya koyduğum, bir o kadar da koymadıklarım vardı. Ancak bütün bir hafta boyunca bunlar konuşulacak zaten, ben de daha fazla tutmak istemedim, çoğunu sildim. Şu gerçek ki, buradan silinince, tarihten silinmiş olmuyor. Yazık tabii.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. karbon says:

    sarı-kırmızı forma giyip profesyonel müsabakada oynayan insanların yüzde %70'i galatasaraylı çirkefliği hastalığına yakalanıyor... hastalığa karşı bağışıklığı olan bütün sporculara sonsuz saygı duyuyorum.

    belki fenerbahçe'yi haddinden fazla bi insan olarak söylüyorum bunu ama bugün ali sami yen'de futbol dışında olanların %90'ına galatasaraylılar neden oldu. bu rakam maçı 'göz'üyle izleyen tarafsız kimseler için %70'e kadar inebilir ama kimse sakın iki tarafında suçu eşit demesin. çünkü ya bunu diyende bi hata vardır ya da ben sandığım gibi biri değilimdir.

    saygılar kardeşim

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)