23 Nisan 2009 Perşembe

Yağdır Mevlam Su

2 tane ömer üründül tadında yorum
"Ben kendimi bildim bileli 23 Nisan'da yağmur yağıyor yeaaa." geyiğini bu yıl çürütmeyi ne kadar da istemiştim oysa...
Çünkü ne kadar gıcık bi iddiaydı, "Her yıl 23 Nisan'larda yağmur yağar" iddiası...
Ayrıca ne kadar İbrahim Sadri tadında giriverdim ben bu yazıya... Noluyor lan. Bi dakka.

**

Öhm. Merhabalar. Yine o s.kindirik genellemeden kurtulamadık ve bir 23 Nisan'da daha sırılsıklam olduk. Ben çocukken de yağardı hep. Çok acayip lan. Her sene bugün ısrarla yağmur yağıyor. Hayır, bi de hava durumunu filan sklemez bi şekilde yağıyor. Mesela bi önceki ya da bi sonraki gün hava mükemmel filan tamam mı, ama bugün illa ki yağıyor. Çok mucizevi değil mi lan? Niye herkes senelerdir hiçbişey yokmuş gibi davranıyor? Musa'nın Kızıldeniz'i yarması kadar şaşırtıcı bir şey değil mi?

Ha tabi şöyle bi durum da var. Mesela Fransa Ligue 1'de de her yıl Ol. Lyon şampiyon oluyor. Ama aralıksız yani, her yıl. Fransızlar artık beklentilerini çok büyük tutmuyor. Bu da onun gibi. "Nasoosa yağar len" diye başlıyoruz güne. Sıradan gibi.. O zaman, madem her yıl bu gün yağmur yağıyor, ki tarihe baksan başka böyle istikrarlı gün yoktur, bugünü Çocuk Bayramı değil de Yağmur Çamur Bayramı diyelim. Nasoosa çocuk her gün çocuk, ama yağmur her gün yağmıyor. Hem mesela yağmur yağınca, bayram amacına ulaşmış olucak her halûkarda. Kayıp yok yani.. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Yağmur Çamur Bayramı..

**

Aslında bütün sinirim doğanın o meşhur kuralına: "Annelerin dediği mutlaka çıkar." Bu kesin ve genel geçer bi yargı. Doğru önerme bi yerde. Bir çeşit Murphy yasası.. Arkadaş, bugün evden çıkarken gayet güzel, sıradan bi bahar havası vardı. Annem yağmurluğumu almam konusunda ısrar etti, ben de ergenim diye anne sözü dinlemedim. Al, noldu sonucunda? Akşama doğru, ıslanmış bir Daçe. Ulan, annelerin bütün dedikleri mi çıkar ya. Hayır yani, imkansız bişey bile deseler çıkıyor. Mesela ne bileyim, bi gün evden çıkarken "Şapkanı al, bugün uzaylılar dünyaya saldırıcak" dese, ben de "yaa anne ne alakası var yeaa" diye evden çıksam, emin ol o gün uzaylı istilasına uğrarız. Böyle pislik bi kural işte. Doğa Ana tamamen feminist bir yaklaşımla, anneleri kayırıyor bence. İşte benim bütün sinirim bu işe. -yoksa annemi seviyorum tabi. selam anne..-

**

Ayrıca buradan, "23 nisanda saçımı 3'e vurcam." sözümü layıkıyla yerine getirdiğimi belirtiyor, aranızdan ayrılıyorum.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Direnk says:

    neeee 3müüüü??

  2. karbon says:

    aman yarabbi... sıhhatler ola dostum

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)