8 Temmuz 2009 Çarşamba

Amaçsız Ol

1 tane ömer üründül tadında yorum
Haftasonu kısmetse İstanbul'da, düğünde olacağım. Çok kalıcak olmasam da, en azından kafayı bi sokup çıkarmak (-oha!? +suya. -haa..) iyi gelir herhal. Olm o değil de, düğün var diye çok seviniyorum ben ya. Niyeyse gidilicek bi düğün olması, acayip bi haz veriyo bana. Hani, sanırsın ki evde kalmış çirkin kız. Değilim halbuse. (bkz: evde kalmış çirkin kızın düğün düğün dolaşması - bu sizin ablanız da olabilir. hemen bizi arayın.)

Duydum ki Çin dolaylarında olaylar çıkmış. 21. yüzyılda hâlâ var olduğunu duyunca şaşırdığım Uygur Türkleri, çünki sonuçta bu adamlar "Uygurlar" diye bi ara tarihte var olup sonra kayboldulardı, Allah ne verdiyse girişiyormuş. Olabilir dedim. Aslan, kaplan. Ama bizimkilerin değil de asıl Çinlilerin "Buddha ne verdiyse" giriştiğini duydum ki dedim o işte bi iş var. Böyle de yanlı bi insanım. O değil de, sanki oralarda hiç böyle olaylar olmıycakmış gibi geliyo ya. Hani bence dünyadaki aksiyonun menzili balkanlardan ortadoğunun bitimine kadar falan. Orta Asya'da olay çıkmaz. Öyle bildik biz. Çabuk öpüşün, barışın. Menzil de olmadı oraya ama.

Geçen yazılardan birinde o kadar bok attığım Friends'in, yarın ikinci sezonunu edineceğim. Böyle de değişik bi insanım. (ama bu yine de jennifer aniston'ın çeneli olmadığını göstermez.)

Bu ara olmadık yerlerde, olmadık zamanlarda sırıtmaya başladım. Manyak gibi, böyle ciddi bi konuşmanın ortasında, adeta Yiğit Özgür delisi gibi sırıtıveriyorum. Dayak yiycem bi ara ama, du bakalım.

Yaz günü evinde DVD keyfi yapanlara tavsiyem: Crossing Over. Harrison Ford falan var başrolde. Aslında film genel olarak Amerika'nın ağzına sıçıp bırakıyor ama neticede "Seneye kesin gidelim hacı bu Amerika'ya." diyosun. Neyse. Çok şahane film. (bi de filmin bi yerinde "Türkiye" geçiyo, orda bi seviniyosun falan. ilgili olarak: törkiş kebab)

Yok ben yaz günü oyun da oynayacam diye tutturduysanız o zaman bikaç yıl öncesinin EA oyunu olan Most Wanted'ı öneririm. Başında saatler değil, günler geçi-geçiveriyor. Ya da ben geç kalkıyorum biraz, belki de ondan.

Son olarak da, eğer derseniz ki "Yok Daçe, ben şimdi denize giricem."; o zaman diyecek bi lafım yok. Ben bu iğrenç, pis Ankara sıcağında en iyi ihtimalle, duşa girebiliyorum çünki.

O değil de bu yazıyı yazma amacım neydi lan benim. Neyse. Amaçsız oldu. En azından bi görsel koyayım da az laf yiyim. Ha bi de gece benim yayın var yine. Beklerim.

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. special n says:

    radyo da bir yayın akışı da senin mi!deniz i bilirdim ben.. ve evet benim bir de ikizim var:d

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)