5 Temmuz 2009 Pazar

Dangız, Dangız

1 tane ömer üründül tadında yorum
● 21. yüzyılda hâlâ etraftakilere hava atmak için pitbull falan gezdiren tipler var, anlamıyorum onları. Hayır ne geçiyo eline. O tasmayı elinden bi kaçırıverse mazallah, o köpek s.kertir o etraftakileri. Evet beni. S.kertir beni. Evet tamam korkuyorum öyle büyük, at kadar köpeklerden. Ama hayır yani gezdirmesin arkadaş o köpeği. Korktuğumdan değil. Saçma oluyo, ondan. Tamam Allah belanı versin, korktuğumdan, tamam.

● Kendini çekirge sanan bir avizeyle aynı odayı paylaşıyorum dostlar. "Böcek girdi mi la? Kelebek mi lan o?" gibi paranoyalarla yaşadığım şu sıcak yaz gecelerinde, belli bir saatten sonra çekirge sesi çıkartmaya başlıyor alet. Alet evet. Milyarlık alet. Işığını ışıt git arkadaşım, çekirge taklidi yapmak zorunda mısın? Hayır, küçük yaşta her gördüğü şeyin taklidini yapan gerizekalı çocuklar gibi. Bakalım kışın neyin sesini çıkartıcak.

"Dangız, dangız! Dangız, dangız!..." İşte başlığa da adını veren bu efekt, güzelim mahallemde yaz gelince düğün yapmak için sokakları dolduran milyonların türkü dangızlaması efekti. Evet böyle bişey var. Yaz gelince başkentimin dört bir yanı sokak düğüncülerinin mekanı olu-oluveriyo. Sokak düğüncüsü dediğim de, hani bildiğin beleşçi. Rakı bardağında Fanta dahi verilmiyo sanıyorum ki. İşte bu organizasyonların bir ayağı da bizim mahallede. Sabahtan akşama kadar dangız. Eğer şanslı günümüzdeysek akşama doğru yağmur yağıyo, bunlar da çil yavrusu gibi dağılıyo. Ama yook, eğer yağmur filan yağmıyorsa o zaman kafa beyin bırakmıyolar insanda. Hayır bi de böyle güzel günlerinde sokakları dolduruyolar da, ne bileyim, bi eyleme falan katılsınlar bişey yapsınlar. Bi işe yarasınlar bari. Eylem de ne kadar işe yarar bişey o da tartışılır ama. Olsun. Allah dangızlarını versin.

● Şu janjanlı transfer döneminde herkes birilerini almaya çalışıyo hani. Transfersiz bir gün geçmiyo. Geçen biri şey yazmıştı bi yerde, nerdeydi o.. "Transfere ihtiyacı olmayan takım olsun bi kere de. Bi seferinde de bi takım transfer yapmadan geçişlesin bu dönemi." diye. Çok haklı. Neyse. O değil benim anlatıcağım şey. Böyle goygoylu bir zamanda herkes parayı çatır çatır bastırıp birilerini alıyo da, yazık, garibim, Manchester City birini almak isteyince suç oluyo. Suç oluyo dediğim de, hani spor haberlerinde falan bayaa bildiğin küfür yiyolar haberciden. Adamlar oyuncuyu almak istiyo arkadaşım, niye karışıyosun ki? Sanane yani. Lan ne zaman bi spor sitesine falan baksam, çünki evet spor siteleri falan, çok sporcu insanım çünki ben, işte ne zaman baksam atıp tutmuşlar Manchester City'nin arkasından. "Arsız Man. City!!!", "Bu City laftan anlamıyor!!!", ya da işte ne bileyim, "Para her şeyi satın alamaz hafız!!1", "Irıspıçıcıklarııı!!!" falan. Ulan adamlar parasını verip alıcak oyuncuyu işte, giren çıkan bize mi sanki. (olm arsız yazıyolar lan şaka maka. yazılır mı arsız diye.)

● O değil de, geçen gece uyuyup uyumadığımı bilmiyorum lan ben. Çok acayip. İnsan bilmez mi. Saat 4 falandı, daha uyumadım herhalde dedim kendi kendime. Uyumuş da olabilirim 4'e kadar. Ama bilmiyorum işte. Sanki uyumamışım gibi geldi. Sonra 6'ya kadar falan yine böyle geçti. Hava iyice aydınlanınca dedim s.kerim böyle işi, açtım bilgisayar oynadım. Biraz oynayıp onu da kapattım. En son uyumadan önce saatin 8 olduğunu biliyorum. Ondan sonra da uyudum galiba. Ama emin değilim. Galiba uyudum.

O da değil de.. Ne sıcak di mi?..

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. z.. says:

    dimi ya ben de sinir oluyorum o köpekçilere..başıma bilem geldi varya.ipi mipi de yoktu adam bildiğin o hayvan gibi:D köpeği sadece boynundaki tasmaya elini geçirerek zapt etmeye çalışıodu:D derken zapt edemedi ve dersane sınavına gitmeye çalışan masum küçük bir kız olan beni(zd) :D kovalamaya başladı.iyi de koşuyomuşum hani yetişemedi hehe.ama ben cüzdan müzdan kalmadı dağıttım tabi.dağ bayır koştum.o sahibi var ya o sahibi eğleniodu herhalde bi köşede. sonra şükür ki yakaladı da rahat bi nefes aldım. o gün bugündür korkarım ben de.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)