22 Temmuz 2009 Çarşamba

Choose Difficulty

9 tane ömer üründül tadında yorum
● Selamlar efendim. Sormayalı uzun zaman oldu, neler yapıyorsunuz? Dana gibi yatıyorum ben. Büyük olasılıkla hepimiz danaya bağlamış durumdayız zaten. Olsun. Güzel günler göreceğiz.

● Feysbukta tanışılıcak ve akabinde yazılıcak olan karşı cinsten friend of friend'i eklerken, firend mirend demişken Friends'in 3. sezonuna başladım a dostlar, neyse, eklerken "Arkadaş Olarak Ekle" yerine direk "Sevgili Olarak Ekle" çıksa da arada geçicek olan onca günden tasarruf sağlansa.. Sonuçta insan her ilişkiden 10 gün kazansa, emekliliğinde Berlusconi gibi şukela bir hayat sürebilir. Ya da sürmeye-de-bilir, emin olamadım şimdi. Her neyse. Bu, Berlusconi'nin edepsiz olmadığını göstermesin. Kalıbından utan Berlus, püü! Olum sen koskoca Milan başkanıydın, bi saygı duyuyoduk falan. Allah canını almaya seğin.

● Bir Berlusconi, bir de Melik Gökçek zaten. Bunlar dünya futbolunu yöneten önemli isimler. Hmnakduklrmm.

● Yaz geldi diye oyun dünyasına balıklama atladım okur. Bir ondan bir bundan oynayıp, keyiften keyife koşuyorum. Yalnız bu oyun sektöründe canımı sıkan bişey var ki, söylemeden edemeyeceğim artık. Bak şu dakika itibariyle 21. yüzyıldayız, ama nedense hâlâ oyunlara başlamadan önce zorluk derecesini ayarlıyoruz. Bunu sevmiyorum ben. "Choose Difficulty." Hayır kardeşim, istemiyorum ben senin benim zekâma ve kabiliyetime göre vereceğin keyfi. Hff.. Tamam, açık konuşuyorum, itiraf ediyorum. Herhangi yeni bi oyun elime geçtiğinde, nerde zorluk seviyesi belirmecesi görsem gidip en kolayını seçiyorum. Misal "Easy - Medium - Hard" varsa, "Easy"den şaşmıyorum. Öyle zevk alıyorum. Ben takır takır öldüreyim de kimse beni öldürmesin istiyorum. Ama yok "Easy - Medium - Hard - Veteran" gibi dört seçenek varsa, o zaman garanti en kolaydan ikinci seçeneği seçiyorum. Neden? Çünkü yediremiyorum orda kendime. "Yok lan, medium medium.." diyorum. İşte böyle her seferinde kolay olanları seçmem ve hemen ardından aklımda "Ahah gerizekalı, yine en kolayı seçti." düşüncesi beni benden alır, uzak diyarlara götürür. O yüzden lütfen diyorum, allaşkına diyorum, Jesus, Christ diyorum; artık koymayın o zorluk şeysini. Nolur olum. (gözlerin dolması)

● Geçen güneş tutulması mı ne olmuş. Takip edemiyorum haberleri, annemden alıyorum bikaç gün sonra, o yüzden mişli geçmiş kullanıyorum. Bilimadamları da çıkıp demiş ki "Efendim bir dahaki iki zibilyon yıl sonra anca olucak." falan. Ulan ben anlamıyorum ki bunu. Her türlü gök olayı için, mesela meteor yağmuru, güneş tutulması, işte ne bileyim, yıldız kımıldanması falan, "Bi dahakini anca şu kadar sene sonra görücez" falan diyolar da, ne hikmetse ertesi sene aynı olay bi daha oluyo. Sayın yetkili, tamam siz de haklısınız, kıçımıza giydiğimiz pantolonun hesabını tutamıyoruz, ama lütfen bu kadar da üzerimize gelmeyiniz. Canınızı yediklerim. Gözünüzü emdiklerim. Akıllı olun oğlum.

● Gideyim şimdi. Daha easy'de oyun oynıcam ben. Gece de yayın var, beklerim yine.

Daçe.

9 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Eternal says:

    kifkif güldüm : segili olarak ekle
    meraklandım : friends'den memnun kaldın mı? (satıcı ağzı)
    kafayı sallayarak onayladım : Zorluk seviyesi şeysi.Oyuna başlarken bi teste tabi tutulsak , benzer oyunlar oynadık mı onları yazsak efendime söyleyeyim menzili ayarlayıp bi poligonda atış yaparak , gerilla stratejileri falan kurup , böyle şeyler yaparak kendi seviyemizi bi göstersek ona göre bi oyun gelse karşımıza.Bence bunu ingilizceye çevirip hemen Ea , Konami , Sega , Bandai Namco , Blizzard vs. ye önerelim.
    Easy'den şaşmıyoruz tabii ki.
    mırıl mırıl: bugün mükemmel bi gece olucak.nınınınını..

  2. Daçe says:

    kaldım kaldım. 0,33 sezon/gün hızındayım, gününe göre artıp azalabilmekte. teşekkürler yorum için:) ingilizceye çevirip şirketlere göndermek çok sağlam değil çünkü ben bi kere valve'a mail attım aylardır bir cevap almadım. sallamıyorlar bizi ama difficulty koymaya gelince, ooh. -oyun incelemesini de en kısa zamanda yapıcam valla- :)

  3. Eternal says:

    yaz yaz , şöyle canımız çeksin , oyun açlığımızı giderelim.

    -yazın tatile gitmeyip 'kola-açık cam-oyun'atraksiyoncuları başkanı.-
    (ankara dolmuşçular odası sponsorluğunda:)

  4. ouyeeman says:

    valla yazı güzel de, 'sürmeye-de-bilir'e takıldım ben. hakikaten böyle mi yazılıyor bu, ben yıllardır çözmeye çalışıyorum. ondan kaçınıp 'sürmeyebilir de' yazmaktan gına gelmişti. eğer bunu çözdüysen mesih ilan edeceğim seni. yok, sen de bilmiyorsan 'sürmeye(de)bilir' şeklinde bir alternatif de ben önereyim. senin de kafan karışsın. hayır cidden benim kafamı çok meşgul ediyor bu ya, şaka değil. sıçayım afedersin imlasına da dilbilgisine de arkadaş, yazıktır.

  5. Daçe says:

    ahah:D valla onu kafadan öyle yazıyorum, doğrusu o değil büyük ihtimal. mesih falan değilim yani:D bence en doğru şekilde "sürmeyebilir de" olmalı ama dediğin gibi sıçayım imlasına da dilbilgisine de. eyvallah bu arada;)

  6. Xenam says:

    @ Eternal

    Bildiğim kadarıyla senin dediğin gibi durumlar mevcut. COD'daydı sanırım bi eğitime tabi tutup hangi seviyeye uygun olup olmadığını o kendisi ayarlıyordu yine de tam emin değilim.

    Bence zorluk seviyesini sormalı ve ben "easy" veya 4 seçenek varken "normal" seçmeyi pek önemsemiyorum. Genel olarak oyun ilk önce bu seviyeler de sonra diğer seviyelere geçilir. Bunun sebebi de oyunu tekrar oynatma hissiyatını artırmak içindir.

    iyi kardeşim sen nasılsın? dizidir, filmdir, oyundur PC'de koşturup duruyorum işte. Bu arada evet gerçekten dana mode: on şekilde kaç haftadır evdeyim ama mutluyum ohh (:

    son not: iyi bak kendine :)

  7. Ali says:

    selam daçe:D(pis ssırıtma)
    haco o duyduğn bilmem kaç yy snrası tutulma olayını izah etcm(haklı bi grrla:D)
    duyduğn olay en uzun gnes tutulması olarak tarihe geçti sooo
    bi snraki (en uzun)tutulma bilmem kac yıl snra olcak..diyorlar:D
    saygılar..bu arada yayın hayatında basarılar dilerim (ben daha evde kendi vericimle korsan TRT yayını yapıorm:D)

  8. Adsız says:

    "süremeyedebilir" i zamanında sormuştum yani "bilmemneydebilir" olayını sormuştum: doğrusu bitişik yazmakmış ama tdk değiştirdiyse bilemem :D (berk)

  9. ouyeeman says:

    difikulti iz ekstriym. pıliz çuğz en iyziyır van.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)