18 Temmuz 2009 Cumartesi

Tıp Fak.

6 tane ömer üründül tadında yorum
Çok küçük yaşlardan beri anlamıyorum ben insanların neden doktor olduğunu. Tamam Allah razı olsun, götümüz başımız oynadığında gidiyoruz falan ama, yani kim ister ki elalemin götünü başını her gün görmeyi? Bi de işte klişe olarak, "Aooööeh, 6 sene okunmaz hacı.." geyiği var ki; mantıksız falan değil. Hani bildiğin, 6 sene okunmaz. Bi an önce mezun ol da iş bulasın dimi? Hani sanırsın ülkede çok az sayıda doktor var da, yeni gelicek mezunu dört gözle bekliyolar. Öhm. Neyse bi yere bağlayacağımdı ben bunu..

Şimdi ben sayısalcı bi insan olduğum için, eheh evet bu konuda mütevazi olmak istemem, geçen sene çevremdeki arkadaşların çoğusu sayısalcıydı tabi haliyle. Onlardan da akıllı gibi, efendi gibi mühendislik ya da benzeri bişey isteyenlerin yanı sıra; tıp okumak isteyenlerin sayısı hiç de az değildi. Bakın dişçilik hayali kuran arkadaşlarımı tenzih ederim. Onlar yine bi yerde en asil duygunun insanı. Neyse. İşte o sayısalcı arkadaşlarımdan özellikle bi kısmı, ki ben o kısmı nedense hiç bizim dünyamızdan sayamıyorum, aşırı derecede "Tıp okuyacceaaam!" derdindeydi ve ÖSS sonrasında gördük ki, pek çoğunun Ankara'daki tıplara girme gibi bi şansı olmamış. Tamam üzüldük falan da.. Hayır, zerre üzülmedim, kimseyi kandıracak değilim. Hatta sevindim bayaa.

Doktor olmak uğruna Adana'da bile okuyan arkadaşlarım olmasının yanı sıra, ekikeh selam Merve, öperim, neyse, bi de Ankara'da hiçbir tıp fakültesine giremediği için ikinci sene bi daha şansını deneyenler var.

İşte sözüm o ikinci söylediğim gruba.

Bak şimdi. Arkadaşım. Öhm. Efendi ol önce. Sonra şöyle bi düşün. Acaba niye olmadı diye bi sor kendine. Belli ki çok şanslı bi insansın sen. Belli ki Allah'ın sevgili kullarından birisin, ki onlardan biri de benim. Hatta biri de Kaká olmalı ("i belong to jesus"). Neyse Kaká'nın konumuzla alakası yok, zaten a'nın şapkasını da rastgele koydum. İşte sen güzel arkadaşım, ne diye sana verilen bu şansı her gün göt-baş görmek uğruna çarçur ediyorsun? Değer mi koca bi sene daha çalışmaya? Değmez.

ÖSS'yle yakınlarda alakası olan, olacak olan kişilere sesleniyorum. Böyle şanslı bi insansanız ama tıp! tıp! diye tutturduysanız, artık sizin kafanız kopsun, pipiniz düşsün. Ben daha bişey demiyorum. (tekrar vurguluyorum, diş hekimliği konusu çok başka. tenzih ediyorum.)

-ikiyüzüncü yazı, ikinci dalya. arkadaşlara selam ederim-

Daçe.

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. direnk says:

    daçeden muhteşem beddua "kafanız kopsun, pipiniz düşsün"

  2. special n says:

    adana dediğin yerde tahmin edemicein güzellikte bi üniversite var:d Ama o güzellik görüldüğü gibi güneyin %90 ını etkilemez.(bkz:mersinli 4 kardeşin 4ünün İstanbul da okuması)ama iyi yani o üni.demedi deme

  3. Daçe says:

    adana dediğim yerdeki üniversiteyi gayet iyi biliyorum, zira adanalıyım:D ama şimdi.. HACETTEPE yani..

  4. special n says:

    ooouvv gizli bir "hemşehirlik" varmışş:d ozaman memlekete saygılar der, bicibiciyi bilen bir insanın daha olmasının mutluluğunu yaşarım=d

  5. Ali says:

    iyi tespit hacı:D..hosuma gitti

  6. Ali says:

    burdaki ali alper oluo bu arada:D (yorm içn kardesmn gmail hesabını kullanms bulunmaktaym:D..)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)