20 Temmuz 2009 Pazartesi

Evdeki Ses Bam Bam

1 tane ömer üründül tadında yorum
Cartel'in yaptığı müzikten aslında zerre hazzetmem. Yani belki 90'larda olsak edebilirdim. Ama o zamanlar da çocuk olduğum için çok alakam olmadı kendileriyle. Bi de bu kadar geçen sene boyunca bu işin içinde olmaya devam etselerdi çok şahane olabilirdi.. Ama şimdi, şöyle de bişey var ki; Sezar'ın hakkı Sezar'a. Adamlar, Karayiplere barutu götüren Hollandalılar gibi Türkiye'ye ilk kez rap'i getirdiler. Yani en azından, resmi kayıtlar böyle diyor (hayır resmi kayıtlar hollandalılar için bir şeyler demiyor, onu ben salladım. ama olabilir yani, olamaz mı). O zamanlar vardılar, sonra dağıldılar falan filan. Rock'n Coke'ta seneler sonra tekrar bir araya gelmiş olmaları da, benim gibi Cartel hayranı olmayan birini bile heyecanlandırdı. Dün bulamamıştım Manga'yla olan sahne performanslarının videosunu, bugün buldum. Tıklayın, arkanıza yaslanın ve bu güzel ortak performansı izleyin. 2010'da çıkıcak olan Carma albümü bakalım nasıl olucak..

Tık: Cartel & maNga @ rock'n coke.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. s. says:

    ne biçim cartel lan bu. ne bileyim hiç o klipte öküz gibi yürüyen adamlara benzemiyor bunlar. yine de emeğine sağlık +rep

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)