18 Temmuz 2009 Cumartesi

Olmadı Yar

4 tane ömer üründül tadında yorum
Benim bu formaya alışacağımı düşünmüyorsun değil mi başkan? Güzel, çünkü alışamayacağım. (o diil de niye her sene ayrı forma paketi çıkartır ki takımlar? geçen senekiyle oyna işte lan ne var yani.)

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. karbon says:

    cidden olmamış seneye istanbul parktaki yarışın sonunda damalı bayrak niyetine yusufu sallarlar artık =)

  2. Adsız says:

    Gerçekten olmamış. Ben bile heyecanla yeni sezon formalarını bekledim beşiktaş'ın ancak görünce hüzünle karşıladım. Geçen sezon marsilya'nın giydiği baklava dilimli olan deplasman forması gibi olsaymış keşke çok daha güzel olurmuş. Olmadı BJK, olmadı Adidas. Umarım Adidas GS ve FB'ye böyle formalar yapmaz. Hoş bizim(Galatasaray'ın) önünde o iğrenç reklam olduğu sürece en iyi forma olsada sırıtan bişiler olucak ve ben o formayı alamıycam. Olmadı GS...

    Saygılar

    Charles Carmichael

  3. Adsız says:

    Son dakika eklemesi: 3 formadan en beğendiğim forması baklava dilimli olan oldu. En azından farklı. Kötünün iyisi işte.

    Charles Carmichael

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)