21 Temmuz 2009 Salı

Korcan The 3D

3 tane ömer üründül tadında yorum
Akşam Tri-di Korcan'ı şakır şakır İspanyolca konuşurken gördüm. Vay be abi dedim, sen neymişsin. Hani bi an götünden mi uyduruyor diye şüphelenmedim değil, çünkü adam resmen şiir gibi İspanyolca konuşuyor. Sanırsın Show TV ana haber bültenini artık Iniesta sunuyor, o derece. Ama sonra düşündüm, karşısındaki adam öyle trişkadan değil yani, koskoca Julio Iglesias. Baktım bunlar iyice sardırdılar muhabbeti. Bi yerden sonra artık iyice enseye şaplak, göte parmak kıvamına geldiler. Ya da bilemiyorum, belki de Serra Yılmaz'ın(!) kendi yorumunu katmasıyla öyle oldu. Bu arada Serra Yılmaz'ın sesi de iki dakika çekilicek ses değil arkadaş. Memlekette İspanyolca bilen üçüncü bi kişi yok mu? (o değil de adam hologram olcam ayağına saygı duruşuna girmiş resmen.)

birkaç gün sonra edit: bu adamın seneler öncesinden bir videosuna rastladım. program sunuyormuş zaar. bi de şimdi böyle hazır olda duruyor da, o zamanlar resmen götü başı oynuyormuş.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. melodi says:

    Lanetler olsun ki ben biliyorum! :D Sertifikam var olm! Julio'cum bozmamıştır bence bu var, kibar bi şahıs nihayetinde :D

  2. Anymous says:

    Muhaha! O İspanyolca değil ki... İtalyanca.

  3. Daçe says:

    julio ispanyol değil mi, niye italyanca konuşsunlar?

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)