16 Temmuz 2009 Perşembe

Yaz-Çiz-Bir!

3 tane ömer üründül tadında yorum
Aramızdan biri ilk yılını doldurdu ve yeni yaşına bastı. Buna şahit olmak güzel. Blog olarak kendisini kutluyor, nice post'lar diliyoruz. Daçe Der Ki Belde Başkanı.
Lan o değil de, herif şimdi iyice şevklendiriyor insanı, "Olm ben de bir yıl yazabilirim ki!.." falan diye. Darısı senin benim başıma değ mi Diren..
(elinde "1" tutan insanın resmine tıklayınca doğumgünü çocuğu bloga gidiyorsunuz ha. o triki de her zaman yapmıyorum. resme tıklayın canlar, resme tıklayın.. - aynı belde başkanı.)

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. melodi says:

    Ben hemen "S." diyorum!

  2. s. says:

    teşekkür ediyoruz blog olarak biz de. ayrıca üstüne tıklayınca gitmeler falan, güzel organizasyon yapmışsın, tebrikler :D

  3. direnk says:

    bizdeki bu ileri derece HeTeMeLe bilgisi ile sanırım 2. yaşımızı sinandan önce kutlarız biz :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)