6 Temmuz 2009 Pazartesi

CR9

1 tane ömer üründül tadında yorum
Aceto'da dahi olmadan burda olsun bi kere de. Hehey, hohoy. Demin izledim televizyondan bu töreni canlı canlı, çok heyecanvericiydi. Tıklım tıklım. Allah bilir törene gelen taraftara bilet kesilseydi çıkardı ödenen para. İnanıyorum. Tamam, çıkmasa bile üstünü ben tamamlardım. Aramızda 15-20 milyon avronun lafı mı olur yiğenim? Nedir yani.
(şimdi cüzdanı evde unutmuşum, bu seferlik senden olsun da ben bi sonrakine şe'aparım. valla.)

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. Adsız says:

    Harbiden gelenlerden para alınsa transfer parası değil belki ama ronaldonun senelik parasını çıkartırlardı. 9 numarayı giyeceğini açıklamış pek yakıştıramadım bilemiyorum kanat oyuncusu olduğu için olabilir. Nedense başarılı olabileceğine dair bi his yok içimde manu' daki kadar bi başarı beklemiyorum zaten kendisini de öyle pek sevmem kaka' ya daha bi hayranımdır ona neden o kadar az seyirci gelebilmiş anlamış değilim. iş toplantım olmasaydı eğer ispanya'da olucaktım bende ama kısmet değilmiş. Bu sene inşallah güzel bir la liga seyredeceğiz bakalım madrid daha kimleri getirecek. bi ara da defansı şöyle sağlamlaştırılacak şeyler yapılsa güzel olur bi dmc almaları gerekiyor bana göre. neyse çok kritik yapmayalım top yuvarlak ne olacağı belli olmaz.

    Saygılarla

    Charles Carmichael

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)