10 Şubat 2010 Çarşamba

Yaş Almak

10 tane ömer üründül tadında yorum
Birinci yılını dolduran tezcanlı bloglar kervanına burası da katıldı. Blog olarak böyle, komple. Ama önceden de dediğim gibi, hiçbir ekstraya girişmeyeceğim. Ne bir yazı, ne bir video. Bir yıl boyunca bıkmadan usanmadan takip eden, aralarda bıkıp usanan ama yine de bir gözüyle takip eden, veya bu bir yılın içerisinde herhangi bir zamanda takip etmeye başlayan herkese sevgiler. Kendinize iyi bakınız ve takibe devam ediniz sevgili okur. Hatta sidebardaki "izleyiciler" kısmına adınızı yazdırınız, ne bileyim, Twitter hesabıyla filan da oluyor bu ara. Eheh. Öperim.

Bak bir de şurda geçen sene bugün blogda yer alan ilk yazı var:
http://dacederki.blogspot.com/2009/02/meraba-meraba-meraba.html

(burdan orta yaşlı insanlara sesleniyorum. "yaş almak" diye bir şey yok. bildiğin yaşlanmak o. gittim.)

edit: belki de önümüzdeki günlerde daha özenli, daha uzunca bir "birinci yıl" yazısı yazarım, belli mi olur.

edit2: vallahi de yazdım. sözümde durmanın haklı mutluluğunu yaşıyorum.

10 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. "veya bu bir yılın içerisinde herhangi bir zamanda takip etmeye başlayan..." that's me. :D

    şaka bi yana doğum günün kutlu olsun dacederki! :)

  2. Loana says:

    iyi ki doğmuş bu blog :b nice seneler de dilerim.

  3. hiç yakıştıramadım. hani şenlikler hani partiler, pastalar, ne biliyim çekilişler falan?

  4. Daçe says:

    efenm teşekkür ediyorum. bir de birinci yaş günü nedense çok bi heves uyandırmadı bende, o yüzden öyle atraksiyonlara girmek istemedim. belki 350. postta bişeyler yaparım :P

  5. rectoa says:

    biz havai fişek attırdıydık yıldönümümüzde. fakir blogların yıldönümü böyle oluyo dimeh. eheh şaka şaka. biz de fakiriz. bak ne zamandır yazı yok blogda.

    birinci yılın kutlu mutlu ossun, daha nice senelere olsun inşallah.

  6. Daçe says:

    oha fakir dedi adam direk ya. videolu 250. yazımı hatırlatırım sevgili rectoa:D teşekkür ediyorum, amin, hepimize. :)

  7. cenden says:

    1. yaşı hayırlı uğurlu olsun bloğun da ,neden hala karşıma ''kimlik avı dolandırıcılığı'' uyarısı çıkıyor bloğu açarken?bi sana soruyorum bi de sana dolandırıcı diyenlere :D
    klavyene kuvvet,yaz arkadaşım ...

  8. littleiv says:

    bol yazılı bol gülmeli nice yazılara bro :)

  9. Daçe says:

    teşekkür ediyorum size de.

    @candan; ya anlamış değilim, resmen dolandırıcı yerine koyuyo beni iyi mi. niyeyse bi tek sende oluyo ama, bence bilgisayarın beni kıskanıyo.

    @litt; teşekkürler bro, hep birlikte :)

  10. pınar says:

    assolist gibi ben kapatmak istedim yorumları. bu harika blog iyi ki var cancaaz, tebrik ediyorum 1.yaşını :)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)