11 Şubat 2010 Perşembe

Bir Yaş: Açılış

2 tane ömer üründül tadında yorum

Daçe Der Ki 1 Yaşında!

Öncelikle en çok heveslendiğim "Tarihte Bugün: 10 Şubat 2009 - Daçe Der Ki açıldı." şeysini yazamayacağım sanırım. Yani önceki yazdığım tırt kısa yazıyı saymazsak elle tutulur bir birinci yıl yazısı yok ve haliyle yazayım istedim; ama sanki 10 şubatı kaçırıcaz gibi. Neyse. Olmadı "Tarihte Dün" deriz, mühim değil.

Daçe Der Ki'nin açılış hikâyesi ile başlayalım...

Bu blog pek çoğunun aksine, sıcak ve sıkıcı bir yaz tatilinde değil, soğuk ve sıkıcı bir sömestr tatilinde açıldı.

2008 yılının Aralık ayında feysbuk üzerinden çeşitli komikli-şakabaz notlar yazmaya başlamıştım. Bu önceleri pek tepki almamış olsa da, sonradan "Ehehe sevdim.", "Aferin Daçe.", "Oha çok güldük!! xD" diye gelen yorumlar ve bir sürü "like" ile beni coşturdukça coşturuyor, yazma şevkimi günden güne arttırıyordu. Arkadaşlarım arasında bir anda "yazan çocuk" sıfatına bürünmüştüm. Feysbuk'ta not yazma işi biraz daha devam etti, taa ki birkaç arkadaşımın "Blog açsan ya?" önerisine kadar...

Efendim beni tanıyanlar var bir sürü, biliyorlar ki ben çok acayip gaza gelebilirim bir anda. Bir de benim blog alemlerinde ilk olarak Lise 1'deyken bulunmuş olduğumu, ama hiçbir blog girişimimin "tutmaması" üzerine iki ayda bir açtığım blogları çatır çatır kapattığımı söylesem daha rahat anlaşılırım. Yani bu özellikle son "Blog aç." önerileri ile yeniden gaza geldim, yıllar sonra yeniden blog açmak konusunda heves yaptım.

...Üniversite hazırlık yılının ilk dönemi geride kalmıştı ve aramızdan birilerinin, Sinan'ın, halihazırda çok şahane bir blogu vardı. Özellikle benim bu blogu açmamda, ağzıyla burnuyla oynayarak geliştirmemde ve 2 ay değil tam bir yıl boyunca sürdürebilmemde kendisinin ve blogunun çok büyük payı var, belirtmeden geçemem.

Bir de efendim Ocak ayının sonunda yine çok sevdiğim Diren'in de bir blog açmış olmasıyla iyice fenalara girdim, dedim "Açılın ben blog açıyorum!"

Şubat'ın 10'u gibi, soğuk bir kış günü, başbakanımız ve değerli vekillerin de katılımıyla açılış törenini gerçekleştirdik -başbakanının da vekillerinin de canı cehenneme dostum-, ilk yazımızı yazdık falan. Öyle işte.

"Bir Yaş" başlığıyla kutlamalar dahilinde ikinci yazı "Daçe Der Ki hakkındaki gerçekler" gibi bir başlıkla çok çok yakın zamanda burda olucam. Çok çok çok yakın. Hatta az sonra evet.

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. s. says:

    ben de buraya "blog aç be olm." tadındaki muhabbetlerin msn kayıtlarını koymak istiyordum. ama formattan sonra silinmiş 2009'ün sohbet günlükleri...

    ehm... mutlu yıllar :D

  2. Daçe says:

    teşekkür ediyorum sinan. o kayıtlar duruyor hala. biraz geç cevap verdim ama. tenkyu ;)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)