18 Şubat 2010 Perşembe

Sprite Semester

4 tane ömer üründül tadında yorum
Blogu neden bir haftadır boşladığımın, belki daha da boşlayacağımın kanıtı olan fotoğraf, daha doğrusu screenshot.
-bahane bunlar daçe.
-biz yedik mi şimdik bunu?
-çok ayıp ediyosun.
-aklına yazıcak bişey gelmiyo dimi?
-okul başladı, blog bitti mi?
-senin ağzını burnunu kırıcam daçe.
-biz salak değiliz.
-daçe var ya çok tembel adamsın.
-"yazmaya üşeniyorum" demiyo da.
-bazı bazı benden bahsetsene la, ehi ehe.
-sen bunu yazsana bloga.
-aa senin blogun mu var?
-hmm yazarlara bayılırım.
-bilader!?
-abim.
-daçe misin nesin döverim seni.
-blog mlog anlamam ben.
-hmm bakiyim.
-yalnız iyi yazıyosun ha.
-ahah bak çok güldüm, hani şey yazmışsın ya.
-ulan ne adamsın ehuehue.
-ortak blog konuşması yapsak ya daçe?
-off yine mi ortak blog konuşması daçe!
-daçecan!
-abi benim yanlarım çok kilo alıyo fitnıss mitnıss.
-bravo sinan!
-ben önceden düşünmüştüm zaten, peh.
-sen şimdi petrol okuyosun he mi?
-hee iyi iyi, çok para var mı o işte?
-hee birinci sınıf daha tabi.. müsait bi yerde.
-alkışlarla yaşamaya utanmıyo musun?
-kedi gibi belki de. büyüyerek gelen smayli.
-asl?
-olm ben yazamam bakü makü. çok zor mok zor.
-peki ya dünürün öpülesi götü karaysa?
-bismillah bismm yavrım bism.
-yalnız hava ne güzel oldu haa.
-o değil de daçe, ne diyoduk biz böyle komple..
-haa evet blogu boşladın.
-en kısa zamanda yaz.
-kaçalım.
-öptük kib bye.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    ehehe yazarsın yazarsııın :)

  2. pınar says:

    bence bu yazıdaki en çok güldüren cümle yigite aittir. tespitler güzel :)

  3. melodika says:

    Hemen laf at sen smaylime :D eheheh çok eğlendim ama. Akbank reklamına çıkmış kadar oldum :D

  4. Ne says:

    daçecan benim lafım len

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)