6 Şubat 2010 Cumartesi

Çamur Adam

3 tane ömer üründül tadında yorum
az daha böyle bi insanın koordinatörü olduğu dersten kalıyordum, inanabiliyor musun sevgili okur? ama adamın alttaki konularla pek alakası yok.

● Bugünlerde çok fazla yazmak istiyor deli gönül. Bi de bloglar da tatil nedeniyle kendi içinde coşmuş durumda. Bir haftada Grönland'ın yüzölçümü kadar yazı yazan mı istersin, farklı konseptte altıncı blogunu açan mı istersin, yoksa elinin ayarı olmayıp uzun uzun maddeli yazan mı istersin. Bi daha istersin yazarsam süper olucak... İstersin. Oh mis.
● Birkaç gündür çevremde birçok insan feysbuk arayüzünün değiştiğini söylüyo tek tek, herhalde en son benimki kalıcak değişmeden. Mark Zuckerberg üzerimde heyecan arttırma denemesi mi yapıyor nedir. Öyleyse eğer heyecanım artıyor Mark, hadi değiştir şunu artık, HATİLAN!!
● Hayır ondan sonra kendimi şey gibi hissediyorum. Bak anlatıyım ney gibi... Hani mahalle maçlarında illa ki çok yetenekli, doğuştan forvet, her attığı gol olan insanlar olur ya. Hani herkesi gözü kapalı çalımlar, maçın en çok bağıranıdır da genellikle. Hayatında ilk kez uzaktan şut çeken ama kaleyi bulamayan defans oyuncusunu teselli eder "Güzel, güzel." yalanıyla. Bildin dimi. Öylesinden iki tane "en iyi oynayan" çocuk aldım-verdim yaparlardı ya hani. İşte o aldım-verdim de aynı bu feysbukta benim arayüzümün değişmemesi kadar heyecanlı olurdu, zira genellikle kötü oynadığım için sonlara kalırdım, hiç takıma "ilk alınan" olmadım mesela. Çok fena bi hadise. Tabi o günler bana çok şey öğretti, acıyı öğretti, gururu öğretti, hayatı öğretti. O günden sonra yıllarca, günde 6 saat antrenman yaptım. Herkes çıktıktan sonra takımdan ayrı düz koşu yaptım, frikik çalıştım. İşte sonra bugünlere geldik ve... ulan aslında değişen çok da bişey olmadı, hala çok iyi oynamıyorum. Ehehe.
● Kötü değil, laf söyletmem, ama çok iyi oynayamamaktan da hiç bu kadar haz almamıştım. Ama itiraf edeyim, o doğuştan forvetin "Güzel güzel" dediği defans oyuncusu bendim. Hep bendim yani. Ne kadar o zamanlar "Defansın bel kemiğiyim beeeööön öööööaaağğğ!" diye havalar atsam da, bir boka yaramıyor defans olmak. Aldım-verdimde ilk sıralar için: (bkz: orta saha olmak).

"Bakü Macerası" sahne arkası #1: Diren, Sinan ve ben msndeyiz. Gece saat 10 buçuk falan. Sanıyorum ki temmuz memmuz aylardan. Yaklaşık olarak şöyle bir konuşma geçiyor...
(22:35) daçe: o değil de elemanlar bakü'de uzun süre kalıcak sanırsam
(22:35) Sinvegur: ya yok ben götürücem bunları bi yere haberiniz olsun s*kerler bakü'yü
(22:36) Mr.D: götür götür rahat ol
(22:36) daçe: havalimanı da g*te geldi demek ki, nerden götürücen
(22:36) Sinvegur: ne bileyim bi yolunu buluruz
(22:36) Mr.D: olm otostopla azerbaycana geldk lan hayal gücüne bak
(22:37) Mr.D: gerekirse uçmayı öğreniriz
(22:37) daçe: aa evet lan burdan da otostopla devam etmezi lazım aslında
(22:37) Mr.D: abi o değil de şey geldi aklıma
(22:37) daçe: sonçta blogun ilk mantığı otostop değil miydi
(22:37) Sinvegur: artık iş çığrından çıktı her şey olabilir...
(..gülüşmeler)
...ve kötü emelli bu üç insan konu hakkında günlerce konuştu.

● Öyle işte. Sarılıp öperim.

(edit: o resimdeki çamura bulanmış insan bayaa bildiğin bizim okulda calculus 119 dersi koordinatörü. resimdekine benziyor falan diil. bayaa o.)

Daçe.

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Loana says:

    dün arkadaşım facebooka girdi benden, değişmiş onun ama nasıl çirkin nasıl çirkin. benimkisi değişmesin diye dilekçe yazasım geldi o derece vahim. inşallah sen de geç görürsün :D

  2. littleiv says:

    birbirimiz kandırmayalım, yeni hali pek güzel benim ilk olanlardan markı tanıyorum bizzat yap dedim yaptı çocuk sağolsun :)

    bu arada futbol maddesi güzelmiş hala da aynı eheh :)

  3. Daçe says:

    @loana; ben gördüm de, değişim güzel bişey ya, ben değişsin istiyorum şu an.

    @littleiv; benim işi de halletsene madem tanıyosun mark'ı. "hafız" de "bizim bi arkadaş var değişmedi onda" de.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)