24 Şubat 2010 Çarşamba

Fizik Labında Gerginlik

2 tane ömer üründül tadında yorum
Selamlar efendim. Neaber? Görüşmeyeli, yaklaşık 1 gündür, neler yapıyorsunuz? Hayatınızda bi gelişme falan bişey var mı? Yok dimi? Tahmin etmiştim. Allaşkına sevgili okur, sen de senin benim gibi birisin en nihayetinde, evet tıpkı kendin gibisin bi yerde, evlenmiş ve çoluk çocuğa karışmış mı olucan sanki dünden bugüne. Behey. Bi titreme geldi.

Şimdi ben yaklaşık yarım saat sonra derse gireceğimden kelli, bu yazıyı da okuldaki bi bilgisayar labından yazıyorum. Sırf zaman geçsin, sırf o yarım saat mal mal dışarda gezip sıkılmayayım diye. Herkesin ders programı ayrı ayrı olduğu için Guitar Hero oynayacak kimseyi de bulamadım okulda gördüğün gibi. Dönüp dolaşıp yine bloga geldim.

Yalnız şu an biraz panik oldum, zira tam bu satırarı yazarken şöyle bi uyarı çıktı, üstüne tıklayınca daha büyüğünü görebileceğiniz üzre:

Hala da geri saymaya devam ediyo, sanki inceden diyo ki "12 dakikaya o yazı bitecek!". Ama çok baskı altında hissettim ben şu an kendimi. Dın dın dın dın. 10 dakika kaldı diyo. Ressmen kendimi Amerikan filmlerindeki bomba imha ekibindeki özel ajan gibi hissettim. Gerçi bomba imhada niye özel ajan çalışsın dimi, o da var. Bomba imhada çalışan adam da senin benim gibi sabah 9 akşam 6 memur yani. Hadi senin benim gibi kısmı tam şey olmasa da... Bu arada 8 dakika 30 saniye kaldı olm, çok korkuyorum.

Yalnız şu an içinde olduğum bilgisayar labı okula ait ya, hani böyle sonuçta ciddi işler için falan kullanılcak sözde. Ben geliyorum buraya, sırıta sırıta feybsuka giriyorum, ne bileyim tıpkı bir yüzsüz gibi twitterda yeni komiklikler twitliyorum falan. Son model Fujitsu bilgisayarı 1 saat için bunlara harcıyorum. Haa tabi en başta laba girdiğimde, ayıp olmasın diye önce bi okulun mail adresine giriyorum falan. Direk feysbuka girersem tam bir vicdan azabı.

"Hassktr 2 dakika 45 saniye kaldı" yazıyodum ama, baktım şimdi 1 dakika kaldı. Nası da çabuk geçiyo zaman.. O diil de yalnız çok heyecanlı. Tam 1 dakika sonra pc patlasa ya. Eheh. Dur bakiyim mavi miydi kırmızı mıyd....

ve sonra bir daha Daçe'den kimse haber alamadı..

-restarttan sonra gelen edit: bi restartı ne kadar büyüttünüz arkadaş. yine geldim, acele acele yayınladığım yazımı editledim falan. hayret bişiy.-

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. O son model pc lablarımızda bi de benim gibi sürekli sahibinden.com'da araba bakıp arkadaki bilgisayarda araba.com'da araba bakan arkadaşına Emiir la dizel albea var bak falan diye bağırıp alım satımcı rolü oynayanlar da var:)
    Bi de benle fercan kayıt günü endüstri labının görevli kadınını azarladık:)

  2. Adsız says:

    [b]Transcend SD 4G[/b]

    [url=http://info.je1.ru/GPS_038.html]Подробнее...[/url]

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)