13 Şubat 2010 Cumartesi

Worldwide Olmak

7 tane ömer üründül tadında yorum
Az sonra bu bloga girecek olan Nijeryalı Daçeseverler. Şimdilik çocuklar ama bunlardan yaklaşık olarak yarım Afrika kadar daha var.

● Naber sevgili okur, iyisin? İyisin iyi.
● Demin telefon çaldı, baktım, biri sesli mesaj bırakmış. Bir anda kendimi Amerikan dizilerinde hissettim yemin ediyorum. O bir an çabuk geçti ama.
● Atıyorum, gecenin 3'ünde herhangi bi siteye, bloga, bi yere giriyosun. Orda "Şu an kaç kişi online" diye bişey oluyo. "Şu an kaç insan sitede geziniyo" diye. İşte tam orda, 2 yazıyo bazen. Gecenin 3ünde. Issız bi yer. Ama senden başka biri daha var. O insanla gidip tanışmak istemez misin? Yani oturalım bi kahve içelim karşılıklı, ne biliyim işte kaynaşalım arkadaş olalım falan. Hatta sadece "2" yazınca diil, yine gecenin 3ünde dolaşırken 8 falan yazıyo. Ben o diğer 7 kişiyi çok merak ederim. Çok ıssız bi saatte, ıssız bi internet sitesi, ama benim gibi 7 tane daha var. Bence ben o insanlarla iyi anlaşırım, çok iyi dostluklar kurabilirim. Ah o 7 kişiyi bi bulsam gençlik filmi bile çekerim, en son herkes ölür ben kalırım falan gerçi ama. Öyle garip de düşüncelerim var işte.
Büyük Yalan: Ya da mesela bazı sitelerde şey oluyo, "Hangi ülkeden kaç kişi girmiş?" diye bişey. Altında liste var işte, yazıyo "Ukrain 4, Colombia 6, Turkey 82, USA 16, Republic of South Africa 9" falan. O sitenin sahibi inanıyor mu hakkaten ona? Ya da o uygulama gerçekten doğru mu gösteriyo yani? Hayır mesela düşünüyorum, kim benim bloguma Kolombiya'dan katılır, kim Nijerya'dan merak edip de girer. Bi de düşünsene şey oluyo böyle, elin Afrikalısı oturuyo öyle. Bi anda diyo ki "d...a...çe..derki...blogspot..nokta...kom!" falan. Böyle bi anda aklında beliriyo mu acaba sitenin adresi ki? Ya da rüyasında beni mi görüyo nedir. Elin Afrikalısının rüyasında beni görmesi bir an için korku dolu anlara sebep oldu. Geçti.
● Britanyalı olsaydım ismimin Ryan olmasını isterdim. Ryan diye yazılıp "rayn" diye okunuyo, ne kadar karizmatik diil mi? Şimdi bi de bana bak. Berkay diye yazıyosun, hiç utanmadan yine "berkay" diye de okuyosun. Britanya mandası mı olsaydık zamanında? En azından isim haklarını alsaydık da adım Ryan olsaydı lan. Neyse.
● Pek sevgili Nesli de blogunun birinci yılını dolduranlar arasında yerini almış, akşam bir de "süprüzlü" video ile kutlayacakmış. Benim de tuzumun bulunduğu videoyu akşam girip izleyin derim. Eheh. Kutlu olsun specialnness.
● Bence meclis çok eğlenceli bi yer. Herkes birbirine dünyanın lafını sokuyo hani, haberlerde görüyoruz, ama herkesin dokunulmazlığı var. Dokunulmazlık süper bişey diil mi? Yani fantastiko çizgi filmlerde falan olurdu böyle şeyler, "Dokunulmozluk kolkonuuu!"* falan. *dokunulmazlık kalkanııı!
Hanson diye grup yok muydu eskiden?
● Feysbuka girdiğinden beri bi tane yorum yapmayan, video paylaşmayan, sadece başkası etiketlerse fotoğraflarını gördüğümüz, ve feysbuku sadece "arkadaş eklemek" için kullanan insanlar var. İşte bu insanlar bir araya gelseler... Hmm, çok da kalabalık değiller aslında düşününce; bir bütün San Marino'yu ancak doldururlar gibi.
● Şimdi bir yandan bunu yazarken bir yandan "Sana Değil Kardeşine" eşliğinde kahvaltı yapmaya çalışıyorum. İnan bana çok zor. O yüzden gideyim şimdi, bir başka zaman tekrar geleyim. Evet. Öperim.

Daçe.

7 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. o zaman hep beraber:

    "ayh takıldım ben birineğ
    sana değil kardeşineğ
    birel (birleşikmiş gibi okuncak) atsan şu işimeğğ?
    fenaa olmaağğzz.."

    yüzyılın en muhteşem şarkısını bizlere bahşettiği için mercan'a teşekkürlerimi borç bilirim, sevgiler. :D

    hea bu arada yazıyı unuttuk tabii.. baştaki resim ve altındaki açıklama kahkahalara boğdu. gerisi de normal bir daçe yazısı işte. gülümsetiyor. hehe. hayatımın en uzun yorumudur bu da. hadi bayz.

  2. littleiv says:

    2 online insan olayını daha önceden hissetmiştim sanki ben de şimdi farkettim.

    büyük yalan diyosunuz daçe beyler ama o dünya üzerindeki blog okuyucuları gerçekler. dünyanın dört bir yanından giriyorar benim bloguma. qatar 4 yazısını görünce benden mutlusu olmuyo yeryüzünde sen ne diyosun :)

    ayıca şarkı enfes yaa :)

  3. Daçe says:

    @canerto;
    euheuh teşekkürler. normal bir daçe olduğum bir güne daha şükredeyim madem. :D

    @littleiv;
    birincisi allahın hangi katarlısı niye bulsun da girsin abi.
    ikincisi şarkı güzel gibi. gittikçe güzelleşiyor. bilemiyorum :D

  4. Loana says:

    çocuklardan baştan 4. sü walt değil mi ya? en son eşşek kadar olmuştu o kerata da, ama o bence yine de. vallahi çok benzettim eski bir dost görmüş kadar oldum. diğerleri de othersın diğer kaçırdığı yavrucaklar bence Lost'un gizemi daçe der ki'de çözülüyor :b

  5. Daçe says:

    walt kim arkadaş? lost izlemeyen sayılı insanlardan biriyim, lütfen, zor direniyorum zaten. walt disney gelir aklıma bi tek walt diyince.

  6. Loana says:

    ben o ihtimali düşünmemiştim, pardon. walt esrarengiz bir velettir diyelim. bulaşma bence de diye fikrimi de belirteyim :b

  7. Parahuman says:

    bu yorumu yapmadan geçemiycim sanırım... benim güzelim bloguma da taa belize diye bi ülkeden bile giren olmuş... aynı gün merakımdan gittim google analytics olayıyla baktım gerçek mi diye... gerçekmiş... Ancak benim güzelim yazılarıma sayfa tasarımıma falan gelmemiş de koyduğum bir resme gelmiş... googledan o resmi aramış benim blogumda bulmuş gelmiş tahminimce bilgisayarına kaydetmiş birkaç saniye sonra da çekip gitmiş... hem de bir daha geri dönmeyecekmişcesine...

    bu arada bunu okuyan belizeliler alınmasın ben onları tenzih ediyorum, sadece bu belizeli arkadaş için geçerlidir söylediklerim... belizelilerin topluca alınıp da blogumdan ellerini eteklerini çekmelerini istemem...

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)