28 Şubat 2010 Pazar

Fahriye Abla

5 tane ömer üründül tadında yorum
Az sonra Fahriye Ablası hakkında pek hoş şeyler düşünmeyecek olan A. Muhip Dıranas, bunu bakışlarıyla belli ederken. ("yalarım" bakışı)

● Selamlar sevgili okur, ne yaptın?
● Bugün yine burda toplanmamızın sebebi birtakım komiklikler şakalar. Gülüp geçeceğiz yani. Fazla bir iddaam yok zaten. Ama düşünsene; sen gülmezsen, ben gülmezsem, biz gülmezsek hoş olur mu? Daha ziyade ayıp olur yani. Emeğe saygı, +rep pls;))).
● Yalnız dün basit bir hesapla bölümdeki kızların bütün mevcuda oranının, makina mühendisliği ile aynı olduğuna üzülerek şahit olduk cancaazla (gizli selam, eheh). Makina yani. Makina. Pis kok, pis kok, erkek, erkek, erkek, döş kıl erkek pis kok erkek. Anlatabildim mi.
● Ortaokulda çok samimi olmadığım arkadaşımın geçen ay beni feysbukta bulup bütün hayatını anlatmasına şahit olduğumu dehşetle anlatmıştım sizlere. Bu sefer onun biraz farklısından bahsedicem. Yine ortaokuldan bu kez samimi olmuş olduğum ama artık olmadığım bi çocuk var, liseden beri msnde ekli duruyo, yani düşün kaç yıl oldu işte. Yıllardır bi selamlaşmışlığımız olmadı. Geçen gün birden selam dedi, selam dedim. Naber dedi, iyidir sen dedim. İyi dedi. Ve orda kesildi. Yıllardır beklenilen konuşma, bu şekilde hızlandırılmış olarak yaşandı bitti saygısızca. Bi 5 yıl daha konuşmayız herhalde.
● Geçen gün dolmuştayım (had'canım!), en arkaya oturdum adeta bir mini çakal gibi. En önde de bi adam var, adamın da bi kedisi var tamam mı. Yani evcil havyan kafesinde falan ama, kedi yani neticede. 1992'den beri bir dolmuşa binen tek evcil hayvan. Dolmuş böyle fren yaptıkça, sağa sola hızlı döndükçe kedi de nası bağırıyo bi görsen. Allahım, sanki bir yerine bir şey kaçmış gibi. Böyle bi on dakika falan aralıksız bağırdı. En son baktım, kedinin sahibi adam iniyo, kafesi falan aldı eline. Bi an dedim herhalde o kadar bağırmaya, kedi dile gelicek "Müsait bi yeeeaaav" diye kendisi bağırıcak. Tam olarak o kelimeleri sarf edemediyse de, inerken hâla bağırıyodu.
Tarihe tanıklık edelim mi? Bence edelim #12: "Ahmet Muhip Dıranas'ın şiire başlangıcı..."

"Gözlerin, dişlerin ve ak pak gerdanınla
Nası güzel bi insansın Fahr...."
Hmmf. Dur bakiyim şöyle desem.
"Göğüslerin, dizlerin ve ak pak her bi yerin
Ne kadar seksi komşumuzdun sen Fahriye!
Off yemin ediyorum çok acayip bişeydin varr yaa...."

Ulan yok bu kadar da açık yazmıyım. Deminki iyi gibiydi.
"Gözlerin, dişlerin ve ak pak gerdanınla
Ne güzel komşumuzdun sen Fahriye abla"
Evet bu iyi işte, bunu yaziyim. Bu arada bi kımıldanma olmadı diil, uu beybi. Öhm.

"Nike, her 8 kullanılmış plastik şişeden 1 forma üretiyor. Bu formaları Dünya Kupası'nda 9 takım giyecek"miş. Nike'ın yönetim kurulu başkan yardımcısı, boş zamanlarında çok fazla "Derya Baykal ile İşin Bokunu Çıkartıyoruz" izliyor gibi.
Derya Baykal'a da laf attığıma göre gidebilirim artık. Bu ara biraz az yazar oldum ama, dersler mersler diye bahane vermiycem yine. Ama yani biliyosunuz, dersler mersler. Eheh. Haydi kendinize iyi bakınız. Öperim.

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    forumlardaki gbkz'yi gslm'ye çeviren cancaaz. negzel. yazı başarılı.

  2. das fantastiş'in bile yetersiz gelmesi.. bu kadar güldüğüm bir dacederkidatbılaugspatdatkaum yazısı daha okumadım ben!.. blog aleminin fight club'ı ilan ettim bunu.. süper lan! :D

  3. Ahmet Muhip demişken buradan onu acındırarak ve onun ankarada yaşayan eşini acındırarak anlatan sayın zeynep g.'nin soyuna sopuna sövdüm Daçe kızmışsındır amma!

  4. littleiv says:

    "Müsait bi yeeeaaav"

    ahaohaoaha

    bi de derya baykal'a güzel dokundurulmuş hoşuma gitti aklıma yattı :)

  5. z.. says:

    makinaya pis pis laflar demek:D oran aynı tabi ne sandın hehe hatta sayıda kız olarak biz daha avantajlıyız:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)