22 Şubat 2010 Pazartesi

Gimme Five!

4 tane ömer üründül tadında yorum
● İyaaşşamlaaar.
● Bilmiyorum belki de sen bu yazıyı gündüz vakti okuycaksın. Ama bizim bi tanıdığımız vardı eskiden, çok samimi olduğumuz çok sık görüştüğümüz bi insan. Onu anmak istedim kendi kendime. Şu an o insan kimdi hiç hatırlamıyorum. Yani bi yerden böyle konuşan bi insanı tanıdığımıza, zamanında sıkı badiler olduğumuza eminim ama; kimdir nedir şu an şeyapamadım çok.
● Neyse napçam zaten.
● Babam şu an içerde çok ciddi bi tartışma programı izliyo, onların tartışma sesleri beni burda geriyo. Hayır tartış tartış nereye kadar dimi. İşte anlatamıyosun. Baba kavramını bahşettiğin insana, bu arada kim kime neyi bahşediyor bilemedim şimdi ama, o insana bu tip haber/tartışma programlarının çok sevimsiz olduğunu, kısa süre için bile olsa programın ailenin huzurunu kaçırdığını birinin söylemesi gerek. Nasıl uzun cümle yazdım yalnız. Piyüü. Çaktırma.
● Böyle tartışma programlarında da, böylee takım elbiseli, kelli felli, ne bileyim kaşlı gözlü, döşü kıllı adamlar ciddiyetin icadında bulunmak istercesine tartışıyolar ya. İşte ben istiyorum ki tartışmanın en gergin, en tavan anında stüdyoda olayım, tartışanlardan birinin yanına gidip elimi belden aşağı doğru ani bi hareketle uzatıp ağzımla "muccn muccn" sesi çıkartıyım. Hani var ya öyle bi hareket, yavan bir erkek-erkeğe esprisi.
● Üstteki maddede anlatmak istediğim hareketi tarif ederken az daha yanlış yerlere gidicekmiş cümle. Aman aman. Ondan sonra +18 blog olacağıdık bak görüyo musun. Anlatamadım da sanki zaten.
● Blogun en yukarısındaki mavi barda "Sonraki blog" diye bişey var ya. Bana denk gelen sonraki blog ne kadar pis. Allahtan "Önceki blog" diye bişey yok da, bu yazdığımı asla okuyamıycak. Ama yani ne biliyim, pis bi blog sonraki.
● Boyundan büyük ceketi alması için kuru temizlemeciye gönderilen, ceketi eve getirirken yere sürtmemesi için binbir çaba sarf eden, evin küçümen çocuğu... Yalnız değilsin. 70 milyon tek yürek olduk, seninleyiz.
● Şehirlerarası otobüste gecenin 2'sinde falan bağıra bağıra, hatta böğrüye böğrüye, evet böğrüye, ağlayan çocuk; işte sen yalnızsın. Bu şımarıklık ve sorumsuzlukla devam edersen daha da çok yalnız kalıcaksın. Hatta bunu benden duymanı istemezdim ama, hmm, nasıl söylesem.. Birimiz bi gün çok pis sinirlenicek, kafanı otobüsün camına vura vura öldürücek seni. Şimdilik kim olduğunu söylemek istemiyorum.
BENİM!!
● Ahh, tutamadım.
● Fenerbahçe'den Fener diye bahseden, takımının ilk 11'ini bir nefeste sayabilen ve futboldaki birçok kavramı "maç" diyip geçiştiren çocuk.. Üzgünüm, senin için bi yorum yapamadım şimdi.
● Şimdi okul başladı ya, ilk günden defter tutmaya başladım ben de. Hissediyorum, çok güzel şeyler olucak. Bi kımıldanma oldu şimdiden. Ahayala! (önceki dönemin defter hikayesi için bkz: Bi Defter Aliim)
"Deli gibi sewerim, gitmeyide bilirimm.." diye kişisel iletisi olan arkadaşım var msnde. Çok korkuyorum. Tabii Müslüm Gürses'li bir event'e katılacak başka bir feysbuk arkadaşımı ise hiç söylemiyorum.
● Hepinize sarılır, yanaklardan öperim. Sağlıcakla, sevgiyle kalın. Yazı sonlarına yeni eklediğim "tıklat omuzdan" kısmında layk'lara ve fantastiş'lere abanın. Gittim ben.

Daçe.

4 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. pınar says:

    "muccn muccn"

    sehr fantastiş, wunderşön.

  2. koral says:

    ahah müslüm gürsesli eventi merak ediyorum ben =D

  3. littleiv says:

    o harekete kısaca 'cüccük hareketi' diyoruz biz halk arasında. komple halk oldum birden tek başıma

    bi de beğeniyosak layk mı diyelim das fantastiş mi ikisi de aynı gibi geldi bana yoksa şüphen mi var :)

  4. Daçe says:

    beğeniyosanız layk, çok beğeniyosanız fantastiş diyin. kötü bişey koymadım ki şimdi tıklarsınız mıklarsınız, yazık, olan bana olur burda. :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)