3 Mart 2010 Çarşamba

Nankör Rock Camiası!

5 tane ömer üründül tadında yorum
kirk hammett burda "allah belanızı versin ya öyle mi çalınır.. ver bi si bemol ver aaabi!" modunda. kaldı ki si bemolsüz bir kirk hammett, kirk hammett değildir.

Sevgili okur neler yaptın sen öyle ya? Valla acayipsin yani evet bravo. İlgini yeteri kadar çektiysem bişey anlatıcam. Eheh..

Bugün, sonunda bizim okulda çarşıya gelen Guitar Hero'yu oynama şansı elde ettim. Mâlum, çok oynamışlığım yoktur daha önce. Birkaç kereyi geçmez yani. O yüzden gitara falan çok hâkim değilim anlayacağın. Ama tabi bu oynama hevesimin önüne geçemedi ve iki arkadaşımı alıp "Olm çok güzeel yaaa rockstar olcaz bak çok şahane oynuycaz haaa!" diye kandırıp oyunun başına oturttum. Başlarda Metallica'dan en bilinen şarkılarla başladık, işte bir Nothing Else bir Fade to Black, bir One falan. Buralarda çok iyiyim, adeta kırk yıllık rakçıyım, öyle böyle değilim. Zaten oyunun başında da karakter olarak Kirk Hammett olmuşum ki, bu arada kendisiyle ilgili şöyle bir yazım da olmadı değil zamanında, yani o çılgın attığım sıralarda, yeşilden sarıya bir ceylan edasıyla geçtiğim ama kırmızıya bir aslan gibi çok uzun bastığım (evet o benim için "uzun basmak" sadece) dakikalarda Kirk Hammett eminim mutluluktan ağladı yani Los Angeles'taki evinin terasında. O derece. Tabi bunda "Easy"de oynamanın verdiği (evet easy allah belamı versin evet) rahatlık da vardı. Neyse.

Sonra çok âşina olmadığım şarkılar birbiri ardına gelmeye başladı, ben şu Nothing Else Matters Metallica'cısı halimle kalakaldım tabi. Arkadaşlardan diğer ikisi zibidiler gibi yardırırken ben birden çalamamaya başladım, "şimdi neye basıcam, sırada hangi renk var" (evet nota değil, renk onlar benim için yine) falan, Allahım deli oldum. Giderek daha da kötüleştim. Hâliyle de şarkının ortasında kafama yediğim domatesle kapı dışarı edildim. Evet evet çok bariz bi şekilde oyundan attılar. Bilmiyorum, daha önce çok oynamadığımı söylemiştim ama yani, ulan insafsızlar ben hakikaten Kirk Hammett mıyım lan? Ha? HAA?! Ben yani orda fizik labından erken çıkıp "Napsak lan şimdi yemek de yenmez üfff" triplerinde öğrenci bi insanım. Nedir yani beklenti. Neyse işte ben de bu Kirk Hammett halimle, yalnız ne çok Kirk Hammett dedim ya şimdi kesin kulağı çınlıyodur, neyse, şu Kirk halimle domates yedim ya, daha bişey demiyorum diyip uzun süre daha oynamamak üzere Guitar Hero'yu terk ettim. Anladım ki benden rakstar makstar olmaz. Bi dahakine belki James olurum, sarı sarı saçlarım da var işte, sesim de fena değil. Evet bi daha oynarsam bi yerde James'im ben. Evet anlaştık. Ama yani şu da bi gerçek ki, rock camiaası bitmiş aaaabi.

Gittim. Hell yeaah!

Daçe.

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    çok özeniyorum şu guitar hero metallica'ya. normalinde eases middle falan ne varsa komple çatır çatır çalıyorum ama metallica şarkılarında şova dökerim heralde.

    notting else metallica'cısı seni :)

  2. pınar says:

    bi dahaki sefere ben de dahil olup facebooktaki rock riot maceramı bi adım öteye taşımak istiyorum, eger mümkünse :D

  3. Ne says:

    bugünki eleştirelerimi resmen geri almış bulunmaktayım daçecan

  4. Xenam says:

    klavye ile oynamaya çalışırken 2 gün bileğimin ağrıdığını bilirim. hatasız çalıcam derken kendimden geçiyodum. hoş oyundur en iyi performansımı şuan ismini vermek istemediğim (zira reklama girer telif melif sonra ) bir teknoloji mağazasında çaldım millete sağlam bi konser verdiydim.

    neyse esenle kal daçe'm bir gün pes,fifa ve fmde kapıştıktan sonra bunda da kapışırız inşallah. evet.

  5. Xenam says:

    klavye ile oynamaya çalışırken 2 gün bileğimin ağrıdığını bilirim. hatasız çalıcam derken kendimden geçiyodum. hoş oyundur en iyi performansımı şuan ismini vermek istemediğim (zira reklama girer telif melif sonra ) bir teknoloji mağazasında çaldım millete sağlam bi konser verdiydim.

    neyse esenle kal daçe'm bir gün pes,fifa ve fmde kapıştıktan sonra bunda da kapışırız inşallah. evet.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)