29 Ağustos 2009 Cumartesi

İki Şey

6 tane ömer üründül tadında yorum
Efendim birincisi, bugün (dün de olur) yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum. Feysbukuyla, iftarıyla (doğumgününde oruç tutan ve açlıktan ölen bir daçe), sürprizleriyle falan çok şahane bir doğumgünü geçirdim. Online ya da yüzyüze, bugünde payı olan ve doğumgünümü kutlayan herkese çok teşekkürler. Ayrıca belirtmeliyim ki; feysbuk, cansın yemin ediyorum.

Efendim ikincisi de, biraz zamandır düşündüğüm "bir başka blog projesi" tam olarak aklımdaki şekilde olmasa da, biraz daha değişik bir şekilde vukû buldu. Şöyle ki; benim takip ettiğim bir blog var Malın Gözü diye, bilenler vardır. O blogun da can bir yazarı var, rectoa diye. Dedi ki, Geçen Hafta diye blog işi var, girinni? Girinni falan diye can bi şekilde söyleyince dedim, girim lan. Geçen Hafta adlı blog temel olarak gündemdeki "komik, eğlenceli; efendim şakalı, oyunlu" bir takım haberlerden derlenen bi oluşum. Yani baktım şahane komik, absürd bi haber var; girip oraya yazıcam. Bu. Yeni bir blogda yazarlık aldım yani, onu diyorum. Paragrafın içerisine gizlenmiş linklerden, söz konusu blog ve bloglara ulaşılabilir. Ayrıca Geçen Hafta'nın bir başka yazarı, yenice gördüğüm insan littleiv benimle hemen hemen aynı hissiyatı yazmış blogunda, girip okunabilir, öneririm.

Evet şimdilik bu yakada gelişmeler böyle.. Ali Kırca?

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:

    o deil de aynı yazıyı yazsaymışız hafız :)

    bu arada internet aleminde ilk defa biri benim blogun linkini veriyor, feci heyecnlandım an itibariyle.

  2. Daçe says:

    eheh valla aynı yazı olacağımış:D

    geçen hafta sayesinde yenice girmeye başlıyorum senin bloga. çok fazla okumadım ama okuduklarım da harbi iyiydi yani. tanışma memnuniyetimi belirtir, başarılar dilerim :)

    (resmiyetten ödün vermemek)

  3. littleiv says:

    artık resmiyetten ödünü 'geçen hafta'da veririz. eğlenir güleriz diye umut ediyorum.

    saygılar

    (az resmi az sempatik gibi)

  4. special n says:

    Bir yaş daha büyümüş blogcu!..Nice mutlu senelere!!yeni yazarlığın ve doğumgünün..Hayırlısı

  5. Daçe says:

    teşekkür ettim, mersiğ :)

  6. z.. says:

    daçe yakalayamadım seni ya..bi tatile gittim geldim napmışın sen öyle hiç boş durmamışın yazdıkça yazmışın;) hepiciğini okumak istiyorum ama olmuyor..

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)