24 Ağustos 2009 Pazartesi

Çip Takıcam CD'me

2 tane ömer üründül tadında yorum
Böyle, bazen çok cömert olduğum zaman oluyor. Hayattan çok keyif alıyorum o zamanlar tamam mı, yani güzel şeyler oluyor çevremde falan. O güzel şeylerin bir sonucu olarak geliyor bu cömertlik. İşte öyle cömert, öyle keriz olduğum zamanlarda benden bişey istiyceksin; hiç burun kıvırmadan veriyorum, "Al" diyorum "cancaazım", "senin olsun." Bu sonra bana lazım olur mu, benim için bi önemi var mı falan, bunları hiç düşünmüyorum..
Sabahın köründe, saat 7-8 falan, evde fellik fellik PES09 ararken buldum kendimi. Bir cd'nin girebileceği her yere baktım. Ben cd olsam nereye giderdim diye düşündüm. Yok, oyun yok. Belli ki vermişim birine yine keriz gibi. "Al götür evine" demişim, "İstersen ırzına geç, o artık senin." demişim. Şimdi elde ne PES09 var, ne de kimde olduğunu biliyorum.
Bildiğim bişey varsa, o da kimseye tatak vermeyeceğimdir bundan sonra. (bir ölçü birimi olarak tatak)

-bugün bir kez daha kuzen oldum. birtakım ilginç hislerdeyim-

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. special n says:

    Gönül isterki pes2010 un kapak resmi gerçekten Messi olsun.Bir regular zorluğundaki oyunumda ilk ve son golümü Messi yle atmıştım ben.Evet Messi olsun. .

  2. s. says:

    ne o lan, beni attın fm'nin içine kendin pes'e mi dönüyosun. vicdansız!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)