25 Ağustos 2009 Salı

Bazukalı Blogger Yakalandı

5 tane ömer üründül tadında yorum
Davulcu olsam, "Gece davulum var:)))" yazarım feysbukuma öğlenden. Gece çıkmadan hemen önce de "on air!! maltepe pazarı civarı, 02:00-02:30" diye update'lerim ki, bi havam olsun.

Guardian.co.uk'un fotoğraf galerilerine bakmanızı tavsiye ederim. Ben hayatımda bu kadar sığ, bu kadar özensiz yapılan fotoşap örnekleri görmedim. Hayır bi de boru değil, Guardian yani. Bobiler.org şu anki haliyle Guardian'a bin basar, bin. (guardiola var, başka)

Kendi blogum beni kabul etmiyor. "Hata!!! Bu bağlantı bozuk!!" yazıyor. Sen kimin bağlantısına bozuk diyosun hıyar turşusu, diyeceğidim. Chrome'umun bana verdiği yetkiye dayanarak bir şekilde giriyorum şu an bloga ama.. Ayıp yani.

Nuri Bilge Ceylan, lafım sana; "fotoğraf gibi film çekme"yi yanlış anlamışsın gözüm. Öyle yarım saat aynı manzara çekilir mi lan.

Yapışkan tuşların da ebesini skcem ha şimdi.

Buraya yazıcak çok komik bişey bulmuştum, hatta ahha-ahhı-ıhhı diye gülmüştüm kendi kendime ilk aklıma geldiğine. Ama unuttum bak. Neyse siz yine de varmış gibi gülün. Hatta siz bana anlatın, hep birlikte gülelim. (mezun olduktan sonra okulu bazukayla basmak)

Rüyamda, eski oturduğumuz apartmanın bahçesinde bi timsahın fıtın fıtın diye sürünüp değişik türde bir tavuk sürüsüne saldırdığını gördüm. Bunu ben bayaa bayaa gördüm yani. Discovery Channel kafası var bende. Timsah diyorum lan. (hemen araştırdım: rüyada timsah görmek, düşmanlarım olduğuna işaretmiş. yarından tezi yok, evin camlarını siyah naylonla kaplıyor, kapıya da Kalecik Un torbalarından siper yapıyorum.)

İngiliz futbolunda yabancı oyuncu transferi için şöyle bi kural var; eğer oyuncu son iki yılda milli takımda az biraz oynamışsa "Ok hacı, bu adam oynar." belgesi çıkarıyolar, böyle kraliçe kaşeli falan. Çalışma izni adı altında. Yok, bu çalışma iznini alamayanlar içinse, ilginçtir, oyuncuyu transfer etmek isteyen takım federasyona gidiyo yalvarıyo. "Abi" diyo, "Gözünüzün çapağını yiyim, bu adama ihtiyacımız var." Federasyon ıh-mıh derse, koskoca adam ıh-mıh der mi lan, neyse, bu kez diyolar ki "Abi bak bu adam çok yetenekli, öyle böyle değil, mesela burnunu karıştırarak top sektirebiliyo" falan. Federasyon işte o zaman etkileniyo, çıkarıyo çalışma iznini. Yani senin anlayacağın, bir-iki maymunluk yapabilirim dersen, İngiltere'de işin hazır. Pazartesi gel başla. Öptm kib bye.*

O değil de, süpermarketlerde falan hep marketin adıyla üretilen ürünler oluyo ya, "Bim Kaşar Peyniri", "Şok Salam", "Migros Ayçiçek Yağı" falan. İşte onlar tam Umut Sarıkaya'lık değil de nedir? Tam ama. Cuk.

Kainat güzelinin dünya güzelinden teknik olarak ne farkı var? Miss World'de birinci olamamış kızcağızlara yeni bir şans, televizyoncu ve yapımcılara da yeni bir ekmek kapısı değil midir? Yemezler sayın Bahama. (bahamalar'ı aile sanmak)

Ben bir kahvaltı yapayım, sonra oruca devam edeceğim. Mutlu ramazanlar efendim.

Daçe.

*hafiftarih okurunu 2 km'den anlama yolları

5 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. rectoa says:

    o migros markalı ürünleri görür görmez gözlerimi kaçırıyorum ben onlardan niyekine acep?

    kainat güzeli olayına benim de kafam bozuk, hatta dur bloga bişey yazayım bunla ilgili.

  2. buralar eskiden böylece dutluktu. lanet olası davulculara söverdim. artık bizim buralarda dutlar da yok, davulcularda. yasak o_O
    o değil de başka bir arkadaşım anlatıyor, onların davulcuları 'pitbull' bilem çalıyormuş..'Altın Tokmak'ı varmış..

  3. s. says:

    ulan çok ilginç bişey o çalışma izni ya. bu sercan'ı da manchester öyle istemiş galiba, "bu adamda iş var be hacı be hadi be hacı be." diye.

  4. Daçe says:

    @rec - evet şimdi okudum ve acı gerçeği herkes gibi gözyaşlarına boğularak öğrendim. bu güzide bilgi için teşekkürler.

    @nut - pitbull çalan altın tokmaklı davulcuya saygılar, selamlar bizden de..

    @sin - sercan'ı göndermediler bizim bursalı şerefsizler. bak yakında bursa'dan da hazzetmiyeceğim o olucak yani..

  5. Eternal says:

    bir blogger mağduru daha ! meraba , beraber sövelim mi , ''09 süper diss'' diye yutubda patlarız bencö. hıyar turşuları ,püh!

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)