14 Ağustos 2009 Cuma

Zenci Dudaklı Profil Resmi

3 tane ömer üründül tadında yorum
Blogun başlık resmindekiyle aynı kafa olmasından uzun zamandır rahatsızdım; Sinan'dan yeni profil resmi çizmesini istediğimde "Ok abi bugün-yarın yapıcam söz." diyeli aylar geçti, zaten çoktan ondan da umudu kesmiştim. Tembel lan adam.

Neyse efendim yaklaşık 2 ay önce paintte üç-beş darbeyle böyle sade bişey yapmışım; bugün dedim ki ben bunu koyarım arkadaş. Dolayısıyla yeni profile picture'ım için görüş bekliyor, ama özünde buna da alışmanızı temenni ediyorum.. Ettim.

(hayır burnum yamuk değil, paint yamuk)

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. direnk says:

    daddy, daddy cool, pooldaddy, pooldaddycool[dot]com

  2. ben o çizimi bi yerden hatırlıyorum.:)

  3. s. says:

    teessüf ederim bana taş atılmış burada :D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)