8 Ağustos 2009 Cumartesi

Enine Çizgili

1 tane ömer üründül tadında yorum
Çifte şampiyonluğun ardından bence zirvede bırakabilirdik. Ya da mesela lig bi daha oynanmamak üzere bitebilirdi ve yıllar sonra "Son şampiyon Beşiktaş, sezonu çifte kupayla tamamlamıştı." gibi şeyler söylenirdi. Olmadı. Yine başladı lig. Acısıyla tatlısıyla falan değil, bildiğin acısıyla. Belediye takımı da az değil. Çalım filan. Bir belediye takımıyla başlayıp, bir diğerine geçeyim..

Bu sene yine şampiyon olur muyuz bilmiyorum ama bildiğim bişey varsa o da bu sezonun en karizmatik formasının Ankaraspor'da olduğudur. Ne Beşiktaş'ın damalı bayrağı, ne Galatasaray'ın patlıcan tarlası. Buraya kafiyeli bişey bulmak lazım, gol olsun Nihat'ın her ortası.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. s. says:

    nihat'ı da gördük dün hayret bişey yeaa. bi fink oynuyo takımda. cık cık cık.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)