9 Ağustos 2009 Pazar

Her Gün Pazar

2 tane ömer üründül tadında yorum
Selam yeniden. Bu kez çok kalmayacak, ayaküstü bir şeyler anlatıp sizi bir yerlere davet edeceğim.

Efendim benim liseden arkadaşım, sevgili arkadaşım, kayda değer arkadaşım Şiyar (arkadaşımdan başka bişey bulamıyorum lan. kusura bakma şiyar ben seni arkadaş olarak görüyorum bak), bir süredir girişmiş olduğu blog piyasasında sonunda daha eğlenceli bi formatla karşımıza çıktı. Önceden "Hep haber yazayım, altına yorum yazayım ehe ehe" diyordu, ben sevmiyorum öyle ciddi şeyleri.

Şimdi tamamen eğlence potansiyeli olan ve kendi deyişiyle "gazetelerin pazar ekleri tadında" bir blog açtı. Bana da dedi ki, "Bre berber sen de konuk yazar olarak haftanın belli günü gel buraya, takıl, ne bileyim yazı filan yaz."

Sözün özü, bundan böyle her cuma kendisinin "Her Gün Pazar" adlı blogunda konuk olarak yazacağımdır. Ordaki haftalık yazılarımın da burdan reklamını yapayım. Bu davet yazısını bitirirken hemen sizi Her Gün Pazar'daki ilk yazıma alayım.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Dersaneden gizem says:

    Şiar lan onun adı

  2. Şiar değil yav benim adım.Tamam şiar diye de ad var da,Şiyar diye de ad var ben Şiyar'ım;
    saygılar

    not: Daçecan bu cuma yazı yollamadın buradan reklamını yaparım:d bekliyorum.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)