22 Ağustos 2009 Cumartesi

14 Kuruş

1 tane ömer üründül tadında yorum
● Ramazan geldi diye uzun uzun ondan bahsetmenin anlamı yok, belki bi ramazan anısı falan anlatılır bilmiyorum, ama şunu söylemeden geçemeyeceğim ki ramazan davulcusu büyük günaha giriyo bence. Uyuyan insan uyandırılmaz. Uyumayan insan da rahatsız edilmez öyle gecenin bi yarısı. (ne iş yapıyorsun sorusuna, "ramazan davulcusuyum ama ramazan dışında da her cumartesi tunalıda grupla beraber çalıyorum" diyen insan, seni tenzih ederim.)

● Bir ramazan introsu olarak Çağrı filmi. Bu kadar dönemsel film görmedim ben. Bi yerde Çağrı filmi görüyorsan arkadaşım, bil ki o yerde ramazan başladı demektir.

● Üstteki paragrafı kelimelerin altını çize çize inceleyen kıvrak zekalı arkadaşlarım hemen bulmuştur ki, yaklaşık iki haftadır daha sıkça tv izlemeye başladım. Kaptırınca tehlikeli.

"Merak ederim neden?" sloganlı (emin olamadım ama) yeni Turkcell 3G reklamındaki iki hatunun ciddi ciddi lezbiyen rolünde olduklarını düşünüyorum. Ya da belki de öyle düşünmek istiyorum, bilemiyorum.

NtvSpor diye kanal olduğuna inandım. Hani bikaç ay önce maç verdiklerinde bazı bazı izlerdim falan da, yani ben tv'yi kapattıktan sonra da dönüyor o kanal orada. Çok acayip. Resmen orda da çalışan adamlar var böyle 24 saat. Sabah akşam spor haberi verilir mi lan. Bir buçuk gün kaldırırsın da, ikinci günün ortalarına doğru kafayı yersin, öyle bi kanalmış. (yedim, ordan biliyorum.)

cnbc-e eskiden ne güzel filmler veriyodu. Oscarlı moskarlı. Şimdi bi tutturmuşlar "uzakdoğu sinemasına el atalım hacı" diye, ne zaman baksam japon japon adamlar rol yapıcaz diye uğraşıyolar. Hayır, filmler de öyle kavga-dövüş filmi değil ki adamlar oynayabilsin. (jet-li'yi tenzih etmeye girişiyordum ki, onun da uçan sidekick dışında bi numarasını görmedik)

● Efendim 8-10 gün radyoya Rockare programı yapmaya gittim diye içimde bir takım "rokçular", efendime söyleyim, "siyah giyer çıkarım, kafa sallar geçerim" adamcıkları fink atıyor. Şimdilerde dilime doladılar Armageddon'ın nakaratını, kurtulamıyorum. Sizin de dilinize dolansın inşallah (bana gelen sana gelsin diye giderim): Marilyn Manson - Arma..(küfür falan var burda ayıb)..geddon

12 dakikada elde edilen hayat dersleri, ders #54 - Konu para olunca babasını tanımayan adamlar var, yok değil: Yıllar sonra ilk kez bugün bi taksiye bineyim dedim. Aklıma estiğinden değil tabi, deli mi s.kçek. Bindim neyse. Yaklaşık 12 dakka süren yolculuğun ilk 5 dakkasında birkaç kelime haricinde ses çıkmadı. Esasında böyle taksiciyle, berberle falan konuşmaktan haz alan bi insan olduğumdan sıkıldım tabi. Beşinci dakikanın sonunda ağzımdan çıkan ama henüz bitmemiş bi kelimeye taksici bir cevap vermeye başladı, aman aman, resmen o ana kadar adamın içinde planlar yapmakta olan bir hınzır olduğuna inandım. Allah ne verdiyse konuşmaya girişti adam sağolsun, ben de bi süre sonra susturamayacağımı anlayınca "hıhım tabii", "çk çk çk", "allahallaaa", "evet ya" gibi kısa ifadelere yöneldim. Adam bana durmak bilmeden hayat hikayesini anlatırken, ben "Allah belanı versin lan sus artık, SUUUUSS!!!" diye haykırıyodum içimden. Yolculuk sürerken adam baya bi anlattı bana. Okuyan insanı çok sevdiğinden, iki oğlunun da üniversitede okuduğundan, eskiden Maltepe'de oturduğundan falan konuştu. En son inmeye yakın, adamla baya bi kanka olmuştuk. Baktım taksimetreye; 21,14TL yazıyo. Dedim herhalde bu kadar kankalığa da 20 alır, "Selamelte delüanlı" der, ben de ona "Kolay gelsin hocam, eyvallah." derim, böyle karşılıklı sevgi ve saygı çerçevesinde yollarımızı ayırırız. Öyle olmadı. Herif resmen beş dakika önce yaptığı tüm yavşaklığı unutup 21'in 1'ini de aldı. O kadar kafamı şişirmesine karşı yaptığı tek iyilikse, 14 kuruşu almamak oldu. Sağol taksici, iyki varsın.

● Feysburk'ta iki haftadır arkadaş öneri şeysinde, bildiğin "ayı" resmine sahip bir "Ramazan Ayı" profili öneriliyor bana. Anlamadım. Ciddiyse hiç komik değil.

"Bu hafta da St. Feysburg Kathedrali'ndeyiz.."

Daçe.

Bir kişi Ömer Üründül olmaya çabaladı

  1. special n says:

    yolculuk kısmı diren ve bizim için önemli biliyosun.biliyo musun?yazının taksi kısmını geliştir ki senden çalalım:d

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)