17 Ağustos 2009 Pazartesi

Düzeni Düzenle

0 tane ömer üründül tadında yorum
İlk duyulduğunda küfür etkisi yapan bu söz Blogger'a ait. Bir takım teknik konularla ilgili bir sayfanın adı (görselini eve gidince koyacağım - edit: vazgeçtim ya ne koycam). Bense teknik konulardan çıkıp, kendime uyarlamak istiyorum.

Uyku düzenim diye bişey var. Yani vardı. Hatırlıyorum o günleri. Ne güzel günlerdi; bahçelerde çiçekler açan, kuşlar cıvıldaşan türden. Ortadoğu'da savaşın olmadığı, Afrika'da çocukların köle ticaretinde alınıp-satılmadığı, Amerikalıların ofsaytı yeni yeni çözdüğü günler. (those were the days gelsin burda)

Yaz tatilinde ebesinin mahremiyetini gören uyku düzenim için sonunda gündemdeki çözüm paketini açmaya karar verdim. Uyu-ma-mak. Evet şu saat itibariyle (burda 20:56) 3 aşşaa 5 yukarı 26 saattir ayaktayım. Tahminim de o ki, iki-buçuk saat içinde bi yerlerde sızmış olucam. O vakte kadar evde olmakta fayda var tabi, yoksa Allah muhafaza.

Ben tam da bu çözüm paketini uygularken Levent'in "Sen yarın akşamdan değil de Modern Sabahlar'a gelirsin dimi?" demesi, 30 saate yaklaşan çabam için büyük risk oluştursa da, "Tabiiyeeaa" dedim hevesle. Yarın sabah 6 olmadan uyanacağım yani. Acıyın bana. Gerçek acıyın ama, 3-5 kuruş bişey atın insafsızlar.

Uyku geliyor tabii yavaş yavaş şimdi.

Bundan önce bi kere daha denemiştim "uyu-ma-ma"yı. Tutup tutmadığını hatırlamıyorum ama hatırladığım bişey var ki; o da 30. saat civarında kuzenlerle gidilen sinemada uyuyakalmıştım. Evet bayaa bildiğin "lan..ben..gidt..hop..lan.." derken sızdım koltukta. Ama film de bayaa hareketli sahneler içeriyodu. Karayip Korsanları'nın son filmi olması lazım. Ondandır şimdi çoğu sahnesini hatırlayamadım tekrar izleyince..

Uyumak lazım gençler. Mühim bişey. Eğer bu çözüm paketi tutarsa tavsiye edicem herkese. 26. saat de doldu herhal.

Daçe.

(ertesi gün gelen edit: 28 saatte kaldım ve sızdım. kısmet.)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)