1 Ağustos 2009 Cumartesi

Epis Epis Olduk

2 tane ömer üründül tadında yorum
Yıllar yılı "epsiode" bildim canımdan yakın episode'u; şimdi kanka olduk, buddy olduk.. Yazın sıcaklığından bahseden güzide blog yazılarına ek olarak yazıyorum evet. Ve evet bahsettiğim şey episode'la olan samimiyetim değil, "Ey Türk Gençliğiii!!"ndeki Türk ve gençlik kısımlarının kesiştiği her kişinin diziye saldırması durumu.

Eski çağlarda, yani en azından bundan bi 10 yıl önce, cancaazım ülkemde "Mahallenin Muhtarları - 1. Sezon (with all best episodes on footage)" diye video kasedi satılır mıydı bilmiyorum; ama bilmek istiyorum nereden bu noktaya geldiğimizi. Belki teknolojik gelişmelerin payı var tamam, ama bilader, şöyle bi yükselip bakınca çok çılgın geliyor bana bu yaptığımız. Her neyse tabi. Bağane. Ben dizimi izler, keyfime bakarım. Oh, mis.

Ayda belki de sadece 49 lira verdiği internetten, her gün torrent torrent yüzlerce şey indiren insanoğlu, nasıl da Konur'da, Karanfil'de bi bazaara kapağı atıp tezgah açıyor, ve elindeki malı DVD başına 5 liradan satıp günde iki yüz lira kazanabiliyor; aklım almıyor. Üstelik "kardiş iki dividi alırsan bi dividi hediye ediyoz biz. 3 sezon verim, 10 lira ver kapiş." diye kampanya yaptığını da sanıyor. Az değil.

Sırf DVD başına 3 liradan satıp, bir anda bütün Ankara'yı tezgâhımda, tekelimde toplamak için okulun yurtlarda kalmayı düşünmedim değil. Çünkü mâlum, DC++ diye bişey var. ODTÜ'deki komünistik düşüncenin belki de doruk noktası. Küçük bir hesap kitapla hiçbir maliyeti olmadığını, aksine, eğer DVD'sini 3 liradan satarsam herkesin benden alacağını ve deli para kırıcağımı falan buldum. Akabinde gelişen "sktir lan yaşatırlar mı orda 3 liraya satarsam. bi yeraltı dünyası var orda. yoksa niye herkes 5 liradan satsın, keriz mi elalem." fikri beni bu yoldan çeldi.

Hafif uykum var, bitireyazıyorum.

Tamam, alâkam yok tezgâhtaki skindirik kampanyalarla falan. İtiraf ediyorum ki, bütün sızlanmam elimdeki dizi stoğunu bitirmiş olmamdan ve en yakın Kızılay ziyaretimin pazartesi olucak olmasından kaynaklanıyo. Eğer öküz gibi 0,5 sezon pör dey hızıyla sömürmeseydim bu korsancılık hikayesini yazmayacaktım. Neyse, yatayım.

Bu arada iki günde bir sezon hızında ilerlediğim diziyi merak ediyosanız, merak ne güzel şey - güzel şey zaar, kendisi Friends'tir ve yaklaşık 1 ay önce itin gçtüne soktuğum dizinin 5 sezonunu sindirmiş olduğumu söylemekten onör duyarım. Guaeer. (kadın hâlâ çeneli.)

-"mahallenin muhtarları - 1. sezon" fena fikir değilmiş. bunu ferhunde hanım'a ve bizimkiler'e de uyarlayıp dibidibaşı 4 liradan satmak lazım.-

Daçe.

2 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. PaNda says:

    :D:D..o mahallenin muhtarları-sezon 1'in içinden başka şeyler çıkıyomuş bi de..ayrıca ne beş yetelesi ya? ben internet aleminden tanıştığım bir insandan dividi başı 2 yeteleye süpersonik diziler aldım..üstelik ANKARA'dan...ben bi dizi forumlarını takip et oralardan al derim..

  2. Daçem sen yeter ki tezgah açalım de.Çankaya belediyesine bağlı olsun istediğin noktayı bana göster %50 kar ortaklığıyla seni orada barındırırım merak etme;)

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)