30 Ağustos 2009 Pazar

Oluyo Arada

11 tane ömer üründül tadında yorum
● Ben istiyorum ki mesela, piyasada satışı yapılan her bi ürünün üzerinde, yani ürünün değil de esasen, ambalajın üzerinde o ambalajın içinde ne varsa onun adı yazsın. Şansal, Barbaros gibi ad değil de, mesela "bardak" yazsın, "ayakkabı" yazsın, "insan" yazsın, "sifon ucu contası" yazsın. Sifon ucu contası diye bişey yoksa bile en azından conta yazsın, ben anlarım. Hayır, yazmıyolar böyle ambalajın içinde ne olduğunu, sonra ben zorda kalıyorum. Bi tane süslü püslü paket yapmışlar diyelim, pakedin üzerinde bir sürü yazılar, efendime söyliyim, otun bokun fotoğrafı falan ne ararsan var, ama "Ne var kutuda bilayder?" dersen kimse cevab veremez. Allah korusun, bi kız arkadaşınla alışverişe çıkarsın da, "Aşkaaam neymiş buuu, alalım bunuuuaa" diyiverir, kitlenirsin mazallah. O yüzden yetkililerden ricam, efendi gibi yazın, ben okurum.

● Televizyondaki reklamları şaşkınlıkla takip etmeye devam ediyorum. En son bi reklam gördüm, tahminen sen de gördün, "alın verin, ekonomiye can verin" sloganlı. Baktım, kadın diyo ki iki tane gül alırsan kriz mriz kalmaz ablam. Gül diyo ya, bildiğin gül yok mu? Gül alıyomuşuz, kalkınıyomuşuz. Ulan küresel bi krizden söz ediyoruz burda, geçen yıl koca Amerika'nın falan ekonomisi s.ki tuttu, biz burda bi kıçıkırık gül alınca mı kurtulucaz? Aklın alıyor mu ablam? Benim almıyor şahsen.

● Ankara sokaklarında gezersen sevgili okur bir gün, şiir gibi de başlanmaz ki lan, neyse, görürsün ki kol kola gezen erkekler var. Valla var. Hayır, bunlar sanılanın aksine, gay falan değil. Üzerine giydiği pembe gömlekler ne kadar uyuşsa da, kol kola gezince ne kadar "Az sonra metroda sevişcez biz Mahmut abiyle." havası yaratsalar da; bunlar esasında Doğu Sincan kültürünü yayma çabalarındalar. Yıllardır varlar yani. Öyle kol kola tuvalete giderler, damağın düşer. Ankara halkı olarak, evrimini bu şekilde gerçekleştiren insanlara alışkınız. Ama efendim (yazar burda ben entelim diyor) kol kola falan neyse de, ulan o kol kola yürüdüğün adamın kulağı yalanmaz ki bilader! Oha lan. Olm kulak yalayan gördüm diyorum lan. Tam önümde yürüyodu böyle iki tane. O iğrenç manzara gitmiyo gözümün önünden. Allah belanızı versin ya.

● Dün Azerice'de "beyefendi" kelimesi yerine "pezevenk" dendiğini öğrendim; o gün bugündür, gerçi totalde bi gündür, "ahı ahı ahaha" diye geziyorum evde. (sığım, sığırım, sığırırım.)

O kadar çok ülke biliyoruz ama bunu bilmiyorduk Allah seni inandırsın adlı programımızda bu haftaki durağımız, Astonvilya. Metroda, arkamda annesinin sınavına tabi tutulan 6-7 yaşlarındaki bir çocuğun, bildiği ülkeleri saymasıyla ortaya çıkan yeni bi ülke. "...Hollanda, Makedonya, Almanya, Astonvilya, Amerika..." Nüfusu bizim evin nüfusu kadar ya var ya yok. Ama tahminimce, yok. Başkenti de kendinden büyük zaten. İki yıla kalmaz bi komşu ülkeye katılır. Olmadı, kıyısı falan varsa ordan denize katılır yani. (üstteki de paint menşeili ülke bayrağı)

● Ne zaman bi tarih, bi coğrafya konuşmasına dahil olsam, derim ki "Çavuşesku vardı bi, noldu?" Tanımam etmem, ama adını çok severim. Çavuşesku. Gerçi ben yıllar yılı Çavuşeski diye bilmiştim, öyle olunca "Zonguldak'ın bir ilçesi" gibi oluyo tabi.

Inglorious Bastards'a da bi gidemedim ya iyi mi.

● Biraz geç olcak ama, 4. torbadan Wolfsburg çeken Messi'nin ayağına kaymak istiyorum A'ya basılı tutup.

Tatilin son demlerine, ramazanın ortalarına doğru akıyoruz. Kendinize iyi bakınız efem. ("efem" burda ayı yogi gibi)

Daçe. (unuttuk tabii, bayramınızı da kutlarım efem, nice 30 ağustos'lara)

11 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. littleiv says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  2. littleiv says:

    -aşkaaaam diyen sevgili olmaz olsun

    -kulak yalayan adam görüntüsü ötüymüş, geçmiş olsun. tez zamanda lokal hafıza kaybı yaşarsın inşallah (sadece o görüntü)

    -pezevenk mi? ahı ahı ahahaha iyiymiş

    -messi pislik yapmış resmen de. a'ya basılı tutup ayağına kaymak süper olmuş

    on numero yazı anlıycaan :)

  3. Daçe says:

    eyvallah "efeem" teşekkür ettim :)

  4. pezevengin biri vardi dacem ilk donem bizim sinifta bana pezevenk diodu.boyle babayigit adamlara da deniyomus.Pezevenk ne diye cocuga ne zaman sorsalar aha bunun gibi pezevenklere denio derdi.

    Kol kola gezmek deyince//

    langg safaaa gel gezeh amuagoyum

    geldi aklima.
    Bizim lisede de vardi be dacem taklidini yapardik hatta senle:)Ilk gorusmemizde kolkola girmek dilegimle.Bi kolumda sen digerinde Fercan(havami da atarim)

  5. Daçe says:

    oha noluyor lan, cinnah'a da çıkalım mı:D

  6. hanım teyze '2 dene gül alın, ekonmiyi kurtarın'. amca 'simit al hele, al lan! kurtar ekonomiyi' diyorsa, bu 'paranızı cebinizde tutmayın, südyen içi saklamayın lan hanımlar,'pezevenkler' demek oluyor. ve bu da evet, ekonomiyi canlandıran en büyük sirkülasyondur..

    hatun 'aşkoom şunu da alalım' dediğinde ambalajı okuma. al işte be evlat! al da ekonomi canlansın.

    ayrıca şunu da söylemeden edemeyeceğim: istanbul sokaklarında el ele dolaşan kıvanç tatlıtuğ tipli adamlar veya pembe gömleklerinin sadece en alttaki düğmelerini ilikleyen ve direkt yiyişen tiplerdense; ankaranın kol kola takılıp kulak memesi emen adamları daha iyi geliyor kulağa.
    sokağa çıkamıyorum lan!

    eyvallah daçe.

  7. Daçe says:

    -bir başka "dün cevap verememek, bugün vermek" durumu daha-
    şu anda ankaranın istanbuldan daha nezih bi yer olduğu sonucuna vardım ki; sokağa çıkamamakta çok haklısın. acil durumlar dışında da çıkmamaya devam et bence.

    ben eyvallah (?). :)

  8. Poseidon says:

    yalnız onlar gaydir be.kulak yalama falan olmaz olamaz olmamalı.tamam "sincan merkez sexy herkes"te nereye kadar.

  9. Daçe says:

    valla gaylerse de, değillerse de allah belalarını versin. bak hâlâ yorum geldikçe o görüntü aklıma geliyo:/

    o ikisinin gay olması büyük ihtimalle doğru, yoksa sırf "sincan merkez" şeysiyle zevk için kulak yalanır mı..

  10. Poseidon says:

    valla yalanmaz.tamam gayler sempatikte gelir bana ama apaçi gayler için hiçbir şey söylemek istemem.hafızandan silinmesi dileğiyle.allah bize de göstertmesin.amin:D

  11. alın verin ekonomiye can verin olayı hakkında benim de söyliceklerim vardı ama sonra unuttum ne söyliceğimi dostum :D hakkaten koskoca meliha okur inanıyor buna baksana ablam

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)