14 Ağustos 2009 Cuma

Öpüjem

3 tane ömer üründül tadında yorum
"Ne söyliceğimi bilmesem de bişeyler söylemek istediğimi biliyorum. Heha." demiş Yunan filozof.. Yok lan, bildiğin Da Poet repliği bu. Şarkının sonunda o kadar enerji dolu ki, hâlâ istiyo şarkı bitmesin, daha konuşayım falan. Kusura bakma sevgili dP, sen daha konuşucaksın diye beat devam etmez. Bak bunu da ben diyorum mesela.

Gece gece çok bloga girip çıktım, hâliyle insanda bi şevk oluşuyo, dedim ki yazimmi lan ben de. Yazimmi falan dedim yani, firavun ismi zikrettim, o derece. O yüzden şimdi bi yazıp çıkçam hemen, plansız düzensiz falan; çok kalmicam efenim.

Bugünlerde feysbukda öss gençliği coştukça çoşturdu, yardıkça yardırdı. Arkadaşım bizim zamanımızda da vardı feysburg, hiç öyle üniversitemizin fan page'ini paylaşmıyoduk. 2008 fena değildi de işte, 2009 çok feysburk yaptı hacı. Çok yani.

Herkes turuncu diye tutturmuş da, ben anlamıyorum ki; feysbuk notification baloncuğu kırmızı değil de nedir? Kırmızının gözü lan resmen.

Bi de anasının gözü diye laf var. Onu da anlamıyorum nası çakal anlamına geliyo. Annesinin görme organı lan, çakallıkla n'alakası var kar'şim?

Olm o değil de sarhoş gibi yazıyorum lan. Ahoha. Değilim ama.

Bu dünyada Guadalajara adında şehrim olsun, beş yüz milyon Meksika doları kadar da borcum olsun. Gerçi komşu diye de aynı para birimini kullanmıyolardır dimi. O kadar da değil diyosun.

Meksika demişken.. Bazen düşünüyorum da; acaba Amerikan sineması yerine Meksikan sineması deliler gibi gelişseydi, şimdi filmlerde "Hadi dostum hemen Amerika'ya kaçmamız lazım" diye replikler olur muydu. Olur muydu olurdu.

Teknoloji fenalarda bu ara. 3G falan. Kolay değil.

Hazır sarhoş gibi yazıyoken komşu bloglara laf atalım, tam olsun.. Ya da yok neyse, atmıyalım. Abartmamak lazım.

Ev yapımı profiterol kafa yapıyor hacı. Gidip yatiym en iyisi.


Daçe.
(öpüjem)

3 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Adsız says:

    Andaç dediki...(accountum olmicak hiç)
    kesinlikle baloncuk kırmızı renkte.ne turuncuymuş :D

    guadalaraja yanlış hatırlamıyorsam joey'nin yeni beyninin sahibi kadının gittiği yerdi.orası neresi ben bilmiyorum ama.=)

  2. Daçe says:

    artık bi account almanın vakti geldi de geçiyo andaç:D

  3. Daçe sen 3G demişken diyeyim ki,
    TURKCELL çalışanı bi tanıdıktan aldığım habere göre o bile bana VINN
    alamazmış..Bakmış TURKCELL çok rağbet var,bayiilere yollamayı durdurmuş.Bugün git yarın gelle insanlar oyalanacakmış bi süre..Bakalım,tez elden biter umarım o süre.

    Görgüsüz arkadaşlar facete ünileriyle gururlanmaları bi kenara bana utanmadan sizin okulun hocaları da nerdeyse dünyada en iyi biziz diyecekler dedi:d
    abi dünyada en iyi değiliz de bu yorumları yapan çocukların okullarının mühendislik fakültesine bağlı tüm bölümlerinden mühendislik fakültemize bağlı tüm bölümlerimizle iyiyiz;)
    Aman ne hava bee.

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)