3 Ağustos 2009 Pazartesi

Cardozo'lu Günler

6 tane ömer üründül tadında yorum
Tatilinizi neyle geçiriyorsunuz bilmiyorum ama ben bolca FM'yle geçiriyorum. Yani sinir-stresle, kırıp-dökmeyle, salyalı tükürüklü tepkilerle falan geçiriyorum. Gün sonunda baş ağrısı, dağarcığa yeni küfürler, hasarlı ev eşyaları ve ertesi gün yine FM.

"Manyağ mısın bilader?" diye ağzınızı büze büze sorabilirsiniz, ama hatırlatırım/bilgilendiririm, FM bağımlılık yapıyor, kafa yapıyor. "Just one more match, I promise..." diyosun ve sinirden artık acı hissetmemeye, nirvanaya erene kadar kapatmıyosun. Sonra dediğim gibi zaten yeni gün başlıyor falan filan.

Yeni güne başlama kısmı fena sayılmaz. "Become a fan of sabah ezanı" olduğum şu günlerde, "CARDOZO SCORES!!!" diye yanıp sönen gol sevinçleri dahil oluyo rüyana. "Eheh." diye seviniyosun salak gibi, belki sırıtıyosun uykunda. Sonra yine aynı Cardozo'nun kaçırdığı penaltıyla uyanıyosun, saat öğleden sonra 3-4 olmuş falan. Hemen kuruluyosun başına, kahvaltı yapmadan.

Sonra yine sinir-stres saatleri.

İşte böyle bi'şey tam olarak FM oynamak. Az alternatifli sıkıcı günler için ideal.

Tavsiye ederim.

(feysbuktaki "fm oynamaktan sinirleri yıpranmış insan" serisine devam edeceğim. twit twit!)

6 kat daha fazla Ömer Üründül

  1. Eternal says:

    ''become a fan of sabah ezanı'' sabah sabah bayaa bi güldüm.

    fm haddinde bi sabah dotası,rüyada ''godlike!!'' görmeler...

    nöbetçi blogger iyi oyunlar diler.gl hf.

  2. rectoa says:

    fm 2008 oynadım sıkıldım, fm 2009 aldım şimdi. onu kurup yeni bir kariyere başlıycam. hedefimiz envai çeşit kulvarda sonuncu olmak.

  3. Xenam says:

    Olm sende ki bu sabır, beni bu oyuna başlatmak için gaz veriyor. Yok senden daha beter hallere düşücem. Kırıp dökme falan. bi de serkan dökme vardı zamanında ama konuyla alakası yok. Neyse azimle bu oyuna başlamamaya kararlıyım. Sana da bırakmanı tetris falan oynamanı tavsiye ediyorum.

  4. direnk says:

    bende gta san andreas'ı bitirmeye çalışıyorum bu hazzı yaşamak istiyorum kafayı yicem ama bi bitsin ss alıp yazı yazcam bende:D

  5. s. says:

    berkay bütün gün fm oynuyorum. iki dün önce başladım, şimdi inter'le ikinci sezon hazırlıkları içerisindeyim. msn'e bile girmiyorum takılmamak için. allah belanı versin. bunlar hep senin yüzünden. şimdi ben gidiyorum, belki bi daha hiç gelmem. hoşçakal.

  6. Daçe says:

    olm oyuna bağlanmaya başladığın anda hayat bi güzel geliyo, bi yaşama sevincin oluyo. ben sanıyorum ki 3-4 hafta kadar oynadım atletico'da. 6. sezon sonunda şampiyon, evet realli barçalı ligde şampiyon oldum ve başarıya ulaşmanın verdiği hazla tüm save'lerimi sildim. şimdi hayata devam etmeye çalışıyoruö:)

    bunu okumayabilirsin belki, haberin olmaz. ama ben bitirdim sen başladın, 6 sezona kadar yolun var:D

Etiketler

anket (4) foto (54) motion (1)